کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهدا 10 سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند بابلسری

9 اسفند 1399 ساعت 11:32

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها بابلسر از اهدا 10 سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند همزمان با ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و گفت: ترویج سبک زندگی ساده، هدف اصلی آبشار عاطفه‌ها است.


زهرا مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه هدف اصلی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ساده است، اظهارکرد: این موسسه با کمک خیرین نیازمندی‌های زوجین را برای زندگی مورد بررسی قرار داده تا آن‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای زندگی ساده خود را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در بابلسر از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده که تاکنون با کمک نیکوکاران توانسته ۱۵۰ سری کمک جهیزیه را به زوجین تحت حمایت اهدا کند.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها بابلسر با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه به زوجین در سه فصل سال انجام می‌شود، تصریح کرد: در فصل بهار سال جاری ۱۰ سری کمک جهیزیه، در تابستان ۵ سری و در زمستان  ۱۰ سری دیگر به زوجین تحت حمایت این خیریه اهدا شد.

مسلمی افزود: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع)، ۱۰ سری کمک جهیزیه به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان توسط خیرین اهدا شد که بخشی از آن به‌صورت کالا و بخشی دیگر به‌صورت کمک‌های نقدی بوده است.

وی فعالیت اصلی خیریه آبشار عاطفه‌ها را تامین جهیزیه برای زوجین نیازمند اعلام کرد و گفت: علاوه بر تأمین جهیزیه، تهیه لوازم ضروری منزل، رفع مشکلات معیشتی اعم از پوشاک، موادغذایی و درمان بیماران صعب‌العلاج که تمامی هزینه‌های درمان به عهده حامی آن‌ها می‌باشد توسط این نهاد مردمی صورت می‌گیرد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها بابلسر با بیان اینکه ۲۰۵ پرونده در این مؤسسه وجود دارد، یادآور شد: ۲۵ پرونده جهیزیه توسط زوجین دریافت شده، ۲۰ پرونده عادی برای رفع نیازمندی و حدود ۱۶۰ پرونده برای درمان، ایتام، افراد کم‌درآمد و غیره است.

مسلمی با اشاره به اینکه ساخت یک منزل مسکونی در دست اقدام است، تصریح کرد: بازسازی چند سرویس بهداشتی منازل برای نیازمندان، آزادی دو زندانی، خرید لوازم‌التحریر، اهدای هشت عدد گوشی برای دانش‌آموزان کم برخوردار، توزیع غذای گرم و ۱۵۰۰ بسته غذایی در مناسبت‌های مختلف و مشارکت در برنامه‌های استانی بابت اهدای جهیزیه و سبد کالا برای شهرهای محروم استان مازندران از خدمات ارائه شده این خیریه است.

وی با یادآوری این که هر سال در سالروز ولادت حضرت علی(ع) جشن اکرام ایتام در این مؤسسه برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز با هدف عمل به سیره آن حضرت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این جشن برگزار شده و در پایان به ایتام هدایایی داده شد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها بابلسر تأکید کرد: خیرانی که در زمینه‌های مختلف شغلی مانند گچ‌کاری، برق کاری، نجّاری و غیره مشغول فعالیت هستند اگر ایتام و یا جوان‌های که به‌دنبال شغل مناسب برای آینده خود هستند را به‌کارگیری کنند می‌توانند گام مهمی را در رفع بیکاری بردارند.

مسلمی گفت: همچنین از افرادی که در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارند می‌خواهیم تا خانم‌های بی‌سرپرست و بی‌بضاعت که به‌دنبال شغلی مناسب هستند تا بتوانند همزمان کار کنند و هم از فرزندان خود مراقبت کرده را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه از مسئولان انتظاری به غیر از حمایت نداریم، افزود: این موسسه مردم نهاد بوده و به‌صورت جهادی برای خدمت به افراد نیازمند در حال فعالیت بوده که برای توسعه خدمات نیازمند مشارکت اقشار مختلف اجتماعی است.

این مسئول با اشاره به اینکه  مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها آمادگی پاسخ به سوالات مردم را دارد، گفت: خیرین با مراجعه به این مؤسسه می‌توانند از نیازمندی‌های مددجویان با خبر شده و به ترتیب اولویت آن را برطرف کنند.

مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بابلسر در ادامه افزود: مردم می‌توانند با شماره حساب بانک ملی 6037991899913408 به نام سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های بابلسر کمک‌های نقدی خود را با نیازمندان تقسیم کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 448720

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/448720/اهدا-10-سری-کمک-جهیزیه-زوج-های-نیازمند-بابلسری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com