تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۴۸۶۵۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: از ابتدای امسال در 4 مرحله کمک های مومنانه در حدود 400 میلیارد تومان تا این لحظه جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.
۱
plusresetminus
جمع‌آوری و توزیع 400 میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران/464 خانه تحویل محرومان شد
سردار سیاوش مسلمی در گفت وگو با بلاغ در گلوگاه اظهار کرد: شهرستان گلوگاه در طرح شهید سلیمانی به 29 بلوک تقسیم و برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها 53 پایگاه مقاومت محلات به صورت محله محور در حال فعالیت هستند.
 
وی با اشاره به اینکه در این طرح با کمک شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارت گام های خوبی در مقابله با کرونا برداشته شد، افزود: داوطلبان در این طرح هم درب خش کمک معیشتی و هم در بخش خرید مایحتاج افرادی که دارای کهولت سن هستند و یا به دلیل بیماری های مزمن قادر به خروج از منزل نمی باشند همراهمی واقدام می نمایند.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در چهار مرحله کمک های مومنانه در حدود 400 میلیارد تومان تا این لحظه جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.
 
مسلمی تاکید کرد: در موضوع کمک های مومنانه همچنان در تلاش هستیم که در ایام عید پیش رو با جمع آوری نیازمندی های مورد نیاز  افراد بتوانیم اقلام را به دست افراد نیازمند برسانیم.
 
وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی استان در بحث محرومیت زدایی ، ساخت راه های روستایی، پل بین مزارع، اشتغال خانگی و کمک به افزایش تولیدات در بخش  کشاورزی سطح استان گام و اقدامات مناسبی انجام داده است.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: از سال 1398تا بهمن ماه امسال تقریبا 464 خانه محروم ساخته و به بهره برداری رسید که طی تفاهم نامه جدید  بسیج سازندگی با کمیته امداد استان تا بهمن ماه سال آینده 1000  واحد دیگر از مسکن مددجویی ساخته و به دست نیازمندان واقعی خود خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲