کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار گلوگاه خبر داد

پیش‌بینی بسته‌های تشویقی برای ورود سرمایه‌گذاران به گلوگاه

17 بهمن 1399 ساعت 8:53

فرماندار شهرستان گلوگاه از پیش بینی بسته های تشویقی برای ورود سرمایه گذاران در شهرستان گلوگاه خبر داد.


فریدون کلبادی نژاد در گفت و گو با بلاغ با بیان اینکه رسانه منصف، پازل و توسعه دهنده هر منطقه است ،عنوان کرد: اگر منصفانه و عاقلانه و با قلمی عادلانه نقد نمائیم در پایان کار خروجی بهتری خواهد داشت و قطعا از این طریق اقدامات انجام شده شهرستان  بهتر به مردم معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری می‌رسد، افزود: در دهه فجر امسال پروژه‌های مختلفی در مجموع با اعتبار ۴۴ میلیارد تومانی کلنگ زده و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد: مدرسه ۶ کلاسه راه روشن سعادت روستای قلعه پایان با هزینه بیش از ۳ میلیارد تومان با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

کلبادی نژاد بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های دهه مبارک فجرشهرستان افتتاح زیرگذر روستای تیرتاش که با هزینه بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومانی در روز‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به گازررسانی روستا‌های بالادست که از سمت روستا‌های شهرستان نکا و بهشهر و به گلوگاه در حال انجام بود و چگونگی ادامه فعالیت شان، گفت: گازرسانی روستای بالادست با توجه به تعریض و بازسازی جاده جنگلی گلوگاه به دامغان و تونل‌های تعبیه شده نقشه گازرسانی جهت ادامه کار نیازمند نقشه برداری جدید و تعیین مسیر جدید داشت که بخشی از پروژه امسال تعیین تکلیف خواهد شد.

این مسئول از بسته‌های تشویقی ویژه جهت ورود سرمایه گذاران در شهرستان خبر داد، افزود: براساس ارزیابی دولت، شهرستان گلوگاه جزء ۹۱ شهرستان کمتربرخوردار از اشتغال معرفی شده است که به همین جهت بسته‌های تشویقی برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان را داشته باشند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به نوعی تمام معافیت‌های  یک منطقه آزاد را برای تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرستان گلوگاه که از سال ۹۹ وارد این بخش شوند در نظر گرفته شده به طور مثال تا ۲۰ سال از معافیت‌های مالیاتی و بسته های تشویقی دولت  برخوردار خواهند شد.

کلبادی نژاد با اشاره به اینکه ۱۶ واحد فعال در ناحیه صنعتی مشغول به فعالیت هستند، مطرح نمود: در بخش ناحیه صنعتی شهرستان در صورت امکان بتوانیم مقدار مساحت فعلی ۱۳ هکتاری زمین‌های اطراف را به ۵۰ هکتار افزایش دهیم به شهرک صنعتی تبدیل خواهد شد که با تلاش ستاد تسهیلات استان مبالغ ریالی خرید شناسایی و تعیین شده است.

وی در خصوص اعطاء تسهیلات کرونا درسطح شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در بخش تسهیلات مشاغل آسیب پذیر کرونا ۲۹۱ متقاضی ثبت نام نمودند که از این تعداد ۲۳۶ نفرتشکیل پرونده صورت گرفت و تاکنون به ۱۹۹ متقاضی به مبلغ ۲ میلیارد هشتصد میلون تومان تسهیلات پرداخت شد.

فرماندار گلوگاه از طرح ساخت مسکن محرومین خبرداد، اضافه کرد: ظرفیت شهرستان گلوگاه در طرح ساخت خانه محرومین ۸۰ سهمیه بود که با توجه به تقاضای بالا و ثبت نام بیش از ۴۰۰ نفر توانستیم ظرفیت را بالا ببریم که تا به امروز ۲۰۰ پرونده در این حوزه تکمیل و به بانک ارجاع داده و متقاضیان در حال دریافت تسهیلات هستند.

کلبادی نژاد در پایان یادآور شد: این متقاضیان شامل جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی و حتی کسانی که در زیر مجموعه این دو نهاد قرار ندارند را هم شامل می‌شود که از ویژگی‌های این طرح می‌توان به معافیت‌های صدور پروانه در حوزه شهری روستایی و رایگان بودن امتیاز‌های آب و برق و حتی به ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات وامی اشاره کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447816

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/447816/پیش-بینی-بسته-های-تشویقی-ورود-سرمایه-گذاران-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com