کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اعلام کرد

توزیع 1500 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا/اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در گلوگاه

9 بهمن 1399 ساعت 9:37

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه از توزیع 1500بسته کمک معیشتی با همت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده متاثر از شرایط کرونایی خبر داد ، گفت : تیم های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود 462 خانواده معسر را در این طرح شناسایی کنند.


سید حسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ ،اظهار کرد: از اول آذر ماه طرح شهید سلیمانی همزمان  با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه شروع بکار کرد.

وی  افزود: هدف اصلی از اجرای پویش ملی سردار سلیمانی، رهگیری، پیگیری و مراقبت از بیماران کووید 19 و افراد مشکوک به این بیماری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه با  بیان اینکه تعداد 570 نفر از بسیجیان تا به امروز در این طرح ما را همراهی می کنند  ، افزود:  شهرستان گلوگاه به 29 بلوک تقسیم  و 5 حوزه مقاومت و 54 پایگاه زیر مجموعه در این طرح فعال هستند و  بیش از 13 هزار نفر در این طرح بعنوان سفیران سلامت  انتخاب شدند که در منازل  ما را همراهی می کنند.

این مسئول تصریح کرد: تا به امروز 158 تیم رصد ،21 تیم مراقبت ،6 تیم حمایت و 8 تیم نظارت را در این طرح سازماندهی کردیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتری طرح را پیش ببریم.

 یوسفی از توزیع 1500بسته کمک معیشتی  با همت خیرین در بین خانواده های  آسیب دیده  متاثر از شرایط کرونایی  خبر داد ، گفت : تیم های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود 462  خانواده معسر را در این طرح شناسایی کنند.   
 
وی  در پایان اجرای موفق این طرح ، یاد آور شد:  ما توان توان خود را بکار گرفتیم که وضعیت شهرستان به ثبات خاص خود برسد که به حول قوه الهی تا اینجا کار موفق بوده ایم و امیدوار هستیم  با همین روند وضعیت شهرستان به وضعیت آبی تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 447569

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/447569/توزیع-1500-بسته-معیشتی-بین-خانواده-های-آسیب-دیده-کرونا-اجرای-موفق-طرح-شهید-سلیمانی-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com