کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوانان در صف مبارزه با کرونا؛

توزیع بیش از 10 هزار و 600 بسته معیشتی در آمل/فداکاری‌هایی که در تقویم ماندگار شد

22 دی 1399 ساعت 15:52

همانطور که به دوران 8 سال دفاع مقدس با افتخار یاد می کنیم در آینده برای حماسه آفرینی و خلق صحنه های از خودگذشتگی به ما خواهند بالید، در شرایط سخت کرونایی این فداکاری ها در تقویم ماندگار خواهد شد.


به گزارش بلاغ، خدمت رسانی به مردم یکی از روش های است که همیشه از صدر اسلام تا به حال توسط رهبران سیاسی به مسئولین تاکید شده است به همین خاطر بوده که رهبر کبیر انقلاب مسئولین را به خدمت رسانی برای مردم تشویق می کردند و می فرمایند: «... همه کسانی که دست اندرکار هستند و امور مملکت را می گردانند، به هر جوری که هست، بفهمند که حکومت ها... باید در خدمت ملّت باشند... به مردم حالی کنند که ما خدمتگزاریم) و نمونه بارز این خدمت گذاری امام علی (ع) است که الگوی برای تمام مردان تاریخ بوده و خواهد بود.

همانطور که به دوران 8 سال دفاع مقدس با افتخار یاد می کنیم در آینده برای حماسه آفرینی و خلق صحنه های از خودگذشتگی به ما خواهند بالید، در شرایط سخت کرونایی این فداکاری ها در تقویم ماندگار خواهد شد.

مسیح مسلمی پاشا معاون توسعه موسسه جهادی تلاشگران ظهور نور در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهید سپهبد سردار سلیمانی 550 بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا امتحان سخت و البته درس بزرگی بود، عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری، جوانان و انقلابیون لبیک گویان به فرمان ولی امر خود وارد ای عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیدند.

معاون توسعه موسسه جهادی تلاشگران ظهور نور شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه را از افتخارات کشورمان دانست و اظهار کرد: با شروع کرونا این موسسه فعالیت ههایش را در راستای مبازه به کرونا اغاز کرد و در اولویت کارهای جهادی خود قرار داد.

وی با تاکید اینکه جوانان انقلابی در کمک رسانی سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: با ایجاد تشکل های ساخت مواد ضدعفونی، تولید ماسک، توزیع پکیج های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان را در اولویت قرار دادیم و خرسندیم که تمام این فعالیت ها توسط جوانان انجام شد.

مسلمی تصریح کرد: رزمایش همدلی و احسان توزیع بسته های معیشتی موسسه جهادی ظهور نور با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیکوکاران شهرستان امل برای نیازمندان اسیب دیده از کرونا توزیع شد که باید تشکر ویژه از انان کنیم که همواره کمک حال نیازمندان هستند.

وی به بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زمان کرونا اشاره کرد و افزود: در این مرحله  550 بسته معیشتی به ارزش بیش از 250هزار تومان میان نیازمندان و اسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

مسلمی خون سردار حاج قاسم را در رگ های انقلاب و انقلابیون جاری خواند اظهار کرد: باور ما این است که جهاد عبادت است و چه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم می تواند باشد، فعالیت های جهادی بی وقفه ی جوانان ما در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حضور پرشور آن ها در رزمایش کمک مومنانه به برکت خون سردار سلیمانی بوده است.

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و احسان توزیع بسته های معیشتی موسسه جهادی ظهور نور با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران و بنیاد احسان و نیکوکاران شهرستان آمل برای نیازمندان اسیب دیده از کرونا توزیع شد.

معاون توسعه موسسه جهادی تلاشگران ظهور نور از دیگر برنامه های این موسسه بیان کرد: این موسسه در استان های مختلف کشور در عرصه عمرانی، ساخت خانه های محروم دراستان های کم برخوردار همانند لرستان، سیستان و بلوچستان پروژه های برای اقشار محروم اجرا کرده است.

کرونا که امد، معیاری شد برای اینکه خوب  و بد ها تکلیف شان با خودشان مشخص شود، ویژگی مشترک هر دو طیف این بود که نمی توانستند یک جا بنشینند، گروه دوم احتکار کردند، گران فروشی و گروه اول تا تمام توانشان را گذاشتند تا هر حوزه ای که فعالیت می کنید، دستی در آجرچینی ساختمان همدلی داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 446947

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/446947/توزیع-بیش-10-هزار-600-بسته-معیشتی-آمل-فداکاری-هایی-تقویم-ماندگار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com