تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۴۶۹۲۴
کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتقام سخت فقط یک معنا دارد و آن‌هم خروج ذلیلانه آمریکا و ایادی‌اش از منطقه است که البته این یک جمله دریایی حرف دارد.
۰
plusresetminus
انتقام سخت خروج ذلیلانه آمریکا و ایادی‌اش از منطقه است/ شهادت سردار سلیمانی؛ نقطه عطف مبارزه جدید در جهان
محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه در منطقه ژئوپلتیک جنوب غرب آسیا، پایگاه‌های نظامی آمریکا به دو گروه تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: گروه اول پایگاه‌هایی‌اند که درون کشورهای منطقه خلیج فارس مسقرند و گروه دوم در خارج از کشورهای منطقه خلیج فارس؛ پایگاه هوایی عین الاسد به همراه 13 پایگاه نظامی دیگر در کشور عراق حضور دارند که عین الاسد در استان الانبار از مهمترین پایگاه نظامی آمریکا محسوب می‌شود.

وی افزود: این پایگاه که مرکز تردد و جلسات سری استکبار بود، پنج روز پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، مورد حملات سهمگین نیروی هوایی سپاه پاسداران قرار گرفت به‌گونه‌ای که تا کنون هم آمریکا از افشای آمار تلفات و خسارات شفاف حرف نزد.

این کارشناس سیاسی در ادامه تصریح کرد: نکته مهم این موضوع قبل از تحلیل‌گران سیاسی جهان این است که وقتی دشمن حماقت می‌کند و در استراتژیست خود دچار سردرگمی می‌شود، غلطی می‌کند که خود و یارانش از این اقدام به سهولت عقب می‌نشینند و حرفی جز برای سکوت ندارند.

پرچم علمدار هرگز بر زمین نمی‌ماند
خاکزاد خاطرنشان کرد: نکته مهم‌تر اینکه آمریکا نمی‌دانست که شهید حاج قاسم بسیار خطرناک‌تر است برای او تا وجود حاج قاسم؛ نمی‌دانست که حاج قاسم برای جهان اسلام یک علمدار است و پرچم علمدار هرگز بر زمین نمی‌ماند و اگر خون حاج قاسم بریزد، به جوشش در می‌آید و جهان استکبار را خواهد سوزاند.

وی ادامه داد: فردریک خبرنگار شبکه سی ان ان پس از سخنرانی ترامپ پیرامون این حمله گفت؛ ایرانی‌ها با این حمله موشکی نشان دادند که دارای تسلیحات پیشرفته‌اند و توان پاسخ به آمریکا را دارند؛ امام خامنه‌ای اما در این مورد فرمودند، بحث انتقام بحث دیگری است حال یک سیلی به آمریکا زده شد.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن وقتی در حصار هراس قرار می‌گیرد، می‌شود نتانیاهو که گفت، اسرائیل در کنار آمریکا ایستاده و آمریکا دوستی بهتر از او ندارد؛ در تاریخ اسلام گرچه برای حفظ و اجرای احکام الهی خون‌ها تقدیم فی سبیل الله شد ولکن دشمنان حتی از کوچکترین سرباز اسلام می‌هراسیدند چه رسد به حاج قاسم که خواب را از چشمان دشمنان ربوده بود.

خاکزاد یادآور شد: اشتباه دشمن از بعد از واقعه کربلا این بود که تصور کرد وقتی علمدار قیام کربلا را در علقمه ترور کردند، دیگر علم دین و ولایت بر زمین می‌ماند و او هم هر جنایتی می‌تواند انجام دهد؛ نمی‌دانست که جهان اسلام حسین فهمیده دارد که 13 بهار بیش عمر نداشت اما لشگر دشمن را زمین‌گیر کرد؛ نمی‌دانست اسلام حاج همت دارد و حسن باقری و ...که با تفکر علوی به مبارزه می‌روند و این تفکر شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: مهم‌تر اینکه دشمن هنوز نفهمیده که ایران و جهان اسلام، سکاندار کارآمد و آگاه و بصیر و شجاع دارد به‌نام سید علی، که نقشه‌های دشمن را پیش از دشمن می‌فهمد و برآب می‌کند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: دشمن گرچه هیاهو زیاد دارد اما با ترور حاج قاسم، جهان به ضعف و ناتوانی دشمن استکبار پی برد بنابراین پس از شهادت سردار سلیمانی، احدی از دشمن نمی‌ترسد چون  دشمن را خوار و ذلیل دیده است؛ باشد که درسی شود برای استکبار و دشمنان داخلی که منش حاج قاسم امروز در رگ‌های جامعه در جریان است و باید بترسند از روزی که سید علی فرمان حمله دهد با رمز حاج قاسم.

خاکزاد در پایان گفت: انتقام سخت فقط یک معنا دارد و آن‌هم خروج ذلیلانه آمریکا و ایادی‌اش از منطقه است که البته این یک جمله دریایی حرف دارد که جمله ناب آن این است که دیگر استکبار و اسرائیل و دیگر دشمنان جرات تعرض که نه حتی توهم حضور و رو دررو شدن با سپاه اسلام را از ذهن پوسیده خود خارج سازند و به‌زودی این اتفاق به فضل خدا خواهد افتاد.

گفت‌وگو: بهناز مقدس

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰