تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۴۶۶۴۰
رزمنده مدافع حرم میاندورودی با تاکید بر اینکه دشمنان ما حتی آنهایی که می‌خواهند ما را تکه تکه کنند سردار را مرد بزرگ و آزادمرد می‌دانستند، گفت: همه مسلمانان از هر فرقه‌ای سردار را نمونه‌ایی بی‌نظیر در عالم می‌دانستند.
۰
plusresetminus
دشمنان هم «حاج قاسم» را مردی بزرگ و آزادمرد می‌دانستند/ اطاعت از ولی فقیه، تنها راه عبور از بحران‌ها
رزمنده مدافع حرم از شهرستان میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه برای اعزام شدن به سوریه مدت کوتاهی در داخل کشور آموزش دیدیم، اظهار کرد: در سال 96 و به محض ورود به سوریه یک دوره فشرده آموزشی را آنجا نیز گذراندیم و سپس به سمت شهر بوکمال حرکت کردیم.

وی بیان کرد: در اطراف شهر بوکمال بودیم و هنوز عملیات شروع نشده بود و جاده آنقدر گرد خاک داشت که موقع حرکت در جاده خاک زیادی بلند می‌شد در همین حال به ما اطلاع دادند که سردار سلیمانی به جمع رزمندگان آمده است.

این رزمنده مدافع حرم خاطرنشان کرد: وقتی با ماشین به محل حضور سردار رسیدیم از خود بی‌خود شدیم و از شدت خوشحالی از ماشین پیاده شدیم و به سرعت سمت سردار رفتیم و خاکی زیادی بلند شد که وقتی نزدیکی سردار سلیمانی رسیدیم محافظان ایشان جلوی ما را گرفتند و گفتند که آرامش داشته باشید و با آرامی به سمت سردار هدایتمان کردند.

وی افزود: در این دیدار سردار سلیمانی صحبت‌های شیرینی کردند و بعد از صحبت‌های سردار چندین عکس به یادگار گرفتم و حتی درخواست انگشتر هم کردم که میسر نشد و همان عکس‌ها یادگاری ما از سردار شد.

این رزمنده تصریح کرد: در مدتی که در سوریه بودیم امدادهای الهی را به چشم می‌دیدیم برای نمونه در کنار سوله مرغداری بودیم که بچه‌های زنجان سوار بر ماشین تازه آمده بودند و توقف کرده بودند و همین که ماشین کمی به سمت جلو حرکت کرد یک خمپاره کنار ماشین برخورد کرد که خوشبختانه به کسی هیچ آسیبی وارد نشد حتی من که با شنیدن صدای خمپاره دراز کشیده بودم دیوار پشت من ترکش‌های زیادی خورده بود اما به من چیزی اصابت نکرد.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان مقاومت در آزادسازی بوکمال و پایان حکومت داعش، افزود: رزمندگان اسلام از گروه‌های مختلف مقاومت در این جنگ و عملیات شرکت داشتند و در نابودی داعش و دست نشاندگان استکبار جهانی حماسه‌های زیادی خلق کردند و اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند امروز خبری از جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی در منطقه نبود.

فوت پدرم انقدر ناراحتم نکرده بود
این رزمنده مدافع حرم میاندورودی درباره چگونگی باخبر شدن از شهادت سردار سلیمانی، گفت: نماز صبح را خوانده بودم که دیدم هم همکارم تماس گرفته است گفت تلویزیون را روشن کن بزن، وقتی به من گفت اصلا برای من قابل قبول نبود و دنیا بر سرم خراب شده بود، حتی بعد از فوت پدرم انقدر ناراحت نشده بودم و تا یک هفته کارم گریه شده بود.

وی تاکید کرد: در تاریخ هیچ تشییع جنازه‌ایی با این عظمت برگزار نشد و در تشییع سردار هر نوع آدم با هر نوع پوششی را دیدیم که نشان از جایگاه ویژه سردار در بین مردم دارد.

این رزمنده مازندرانی با تاکید بر اینکه دشمنان ما حتی آنهایی که می‌خواهند ما را تکه تکه کنند سردار را مرد بزرگ و آزادمرد می‌دانستند، بیان کرد: همه مسلمانان از هر فرقه‌ایی سردار را نمونه‌ایی بی‌نظیر در عالم می‌دانستند و صحبت‌های سردار شهید کلمه به کلمه در داخل و خارج کشور تاثیرگذار بود.

این بسیجی رزمنده با بیان اینکه عظمت امام علی(ع) آنقدر زیاد بود که کسی نمی‌توانست در جنگ و یا از مقابل به ایشان حمله کند به همین دلیل در شب، از پشت و در هنگام نماز آن امام را به شهادت رساندند، تصریح کرد: عظمت سردار سلیمانی هم آنقدر زیاد بود که توان رویارویی با ایشان را نداشتند و خداوند خواست که به این شکل در شب و از آسمان به شهادت برسد و عظمت ایشان را حفظ کند.

وی با اشاره به کلام خداوند با این مضموم که فرمودند" دشمنان را در مقابل شما کوچک و شما را در مقابل دشمنان بزرگ نشان می‌دهم"، افزود: به همین دلیل است که وقتی در سوریه تروریست‌های داعشی نام پاسداران را می‌شنیدند فرار را به قرار ترجیح می‌دادند و ترسی بزرگ در دلشان ایجاد می‌شد.

وی به شهید ابوالمهدی المهندس هم اشاره کرد و گفت: این شهید، مرد بزرگی بود و اگر کار بزرگی هم می‌کرد باز خود را سرباز حاج قاسم می‌دانست و این بزرگی این شهید را نشان می‌داد که عظمت و بزرگی این شهید لرزه به اندام دشمنان می‌انداخت.

عده‌ایی باسواد اما نادان سردار را خوب نشناختند
وی خاطرنشان کرد: کسانی که سردار را خوب نشناختند افراد نادان و ناآگاهی هستند که تعدادشان کم است، می‌گویند سواد دارند اما نادان هستند که خدشه‌ایی به جبهه مقاومت وارد نمی‌کند چون قدرت دست خدا است.

این رزمنده مازندرانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و این انقلاب معجزه خداوند بود، بیان کرد: حضرت موسی(ع) تنها در مقابل فرعون ایستاد اما امام(ره) در مقابل فرعون‌های زیادی ایستاد.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی که فرمودند مردم در زمان امام حسین(ع) امام زمان خود را نشناختند امروز هم اگر نائب امام زمان را نشناسند عاقبت به خیر نمی‌شوند، گفت: عبور از بحران‌های عصر حاضر تنها با اطاعت از ولی فقیه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲