تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۶۴۳۷
قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا گفت: در دیداری که با حاج قاسم سلیمانی داشتم یک انگشتر هدیه گرفتم که زیباترین و بزرگ‎ترین مدال زندگی‌ام بود.
۰
plusresetminus
انگشتر «حاج قاسم» بزرگ‎ترین مدال زندگی‌ام بود/ روایت آرین غلامی از یادگاری سردار دل‌ها
به گزارش بلاغ، آرین غلامی قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا یکی از ورزشکارانی است که افتخار دیدار با سردار حاج قاسم سلیمانی را در زمان حیات این فرمانده شهید داشته است.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: من در زمستان سال 97 و در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه ندادم. پس بازگشت به ایران و در اسفندماه بود که با حاج قاسم سلیمانی در مراسم یادبود شهدای مدافعان حرم مازندران دیدار کردم. خیلی متواضع و مهربان بود. سردار شهید مرا در آغوش کشید و یک انگشتر نیز به من هدیه داد که در واقع زیباترین مدال زندگی‌ام بوده است.

وی افزود: من در دیدار با سردار سلیمانی به او گفتم که می‌خواستم با این اقدام، گوشه کوچکی از کار و مسیر او را ادامه بدهم تا همه در کنار هم به هدف‌مان نزدیک شویم. حاج قاسم سلیمانی خیلی از من تمجید کرد و گفت که کارم کمتر از مجاهدت رزمندگان و مجاهدان در میدان نبوده است.
 

این شطرنج‌باز جوان ادامه داد: حاج قاسم معتقد بود که همه ما باید در عرصه خودمان بهترین باشیم و به یکدیگر کمک کنیم؛ فرقی هم ندارد که در میدان جنگ باشد یا عرصه ورزش. در واقع می‌گفت که همه باید با یکدیگر در ارتباط باشند و به هم کمک کنند.

غلامی گفت: مرد بزرگی را از دست دادیم و سردار به آرزویش رسید. جای او خالی خواهد ماند، البته معتقدم که حاج قاسم سلیمانی در کنار ما است و می‌تواند با ما کمک کند. در واقع او حتی می‌تواند تاثیرگذاری زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر وقت انگشتر هدیه سردار سلیمانی را می‌بیند، خاطره دیدار با او برایش زنده می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم انتقام سختی از آمریکا بگیریم. او سردار دل‌ها بود و دل همه ما مردم ایران جا داشت، چون با اخلاص کار می‌کرد.
 

استاد بزرگ شطرنج ایران انگشتری که حاج قاسم به وی داد را بهترین و بزرگترین مدال زندگی خود عنوان کرد و ادامه داد: سردار هیچ وقت دنبال دیده شدن نبود، در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم ، سردار هم حضور داشتند اما پشت دوربین ها بودند.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم همیشه دوست داشت سرباز باشد، گفت: حاج قاسم متواضع و فروتن بود وهمین امر باعث شد که در دل مردم محبوب شود. که بعد از شهادت ایشان هم میلیون ها نفر برای تشییع به خیابان ها آمدند.
 
استاد بزرگ شطرنج ایران با بیان اینکه مردم در تشییع میلیونی نشان دادند که دنبال انتقام سخت از آمران و عاملان هستند،افزود:سردار حاج قاسم انسان کاملی بودند.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم همچنان هست و خون سردار باعث شد میلیون ها نفر در این راه مقاومت قدم بردارند، افزود:آمریکا با شهادت حاج قاسم ،نشان داد که تروریست است.لذا امروزه آمریکا در چشم مردم ایران منفور است و خباثت خود را نشان داد.
 

قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا با تاکید بر اینکه حاج قاسم در بحث ولایت مداری نمونه بودند، گفت: حاج قاسم الگوی همه ما است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴