تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۴۵۹۶۶
مادر شهید مدافع حرم«محمود رادمهر» گفت: تمام راهکارهایی که سردار سلیمانی در بحران‌ها نشان می‌داد و آن روحیه جهادی و مقاومت که در برابر استکبار در وجود ایشان موج می‌زد، سبب شد تا روحیه مقاومت در میان مردمان آزاده جهان زنده بماند.
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی روحیه مقاومت را در بین مردمان آزاده جهان زنده کرد/تن به ذلت با امریکا نمی‌دهیم
عقیله ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: شهید سلیمانی مظهر مقاومت و مقابله با تمام استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل است.

وی افزود: همه هدف دشمنان انقلاب اسلامی، نه اینکه تنها معطوف و محدود به نظام جمهوری اسلامی است، نه فقط اینکه به جبهه مقاومت نظر می‌کند، بلکه هدف دشمن، تمام مردم ایران است.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تا تک تک مردم ایران را زیر یوغ بردگی نکشاند، دست بردار نیستند؛ لذا در مقابل این نگاه، باید ببینیم در کشور ما از زمان پیروزی انقلاب و سپس دوران جنگ تحمیلی، مردانی از جان گذشته، نگذاشتند تا این هدف دشمنان به تحقق برسد و اجازه ندادند که این دشمنان، پابرهنه در حریم اعتقادات، مذهب و حدود جغرافیایی کشور ما وارد شوند.

*سردار سلیمانی مرد خدمت و جهاد


ملازاده ادامه داد: این مردان خدا در این راه، احساس مسئولیت می‌کنند و در این مسیر به دنبال آن هستند که هم خودشان به راه سعادت برسند و هم اینکه ملت ایران را به آن درجه کمال و سعادت انسانی، سوق دهند تا آنجایی که مردم ایران، زانوی ذلت را در برابر این مستکبران عالم، به زمین نزنند.

وی بیان کرد: همه این‌ها برای تقویت روحیه مقاومت مردم ما در برابر ظلم و ستم مستکبران و دشمنان نظام است، چرا که اسلام، دین ظلم ستیزی است و ابداً ظلم پذیر نیست.

مادر شهید مدافع حرم گفت: ما در این عرصه، مردان زیادی را داشتیم و مردان و زنان ملت ایران، مردمانی ظلم ستیزند و از هر نژاد، قوم و تفکراتی که باشند، با اتحاد و همبستگی در برابر ظلم، می‌ایستند.

ملازاده عنوان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی، کم نداشتیم مردانی را که سال‌ها در سنگر مقاومت ایستادند، جان‌شان را در کف دست گرفتند تا مردم و ملت ایران به این اتحاد و همبستگی و روحیه مقاومت دست پیدا کنند و سردار سلیمانی یکی از این مردان خدا بود که با غیرت دینی در جهاد با دشمنان انقلاب و کشور بود.

*روی پای خودمان ایستاده‌ایم

وی اعلام کرد: این شهید بزرگ در طول حیاتش، چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن، توانست روحیه مقاومت با دشمن را در کشور جا بیندازد و به مردم ایران تفهیم و تبیین کرد که ما تمامی مردم ایران می‌توانیم نقطه مقاومت در جهان باشیم و ایران با شهامت، شجاعت و دلیری و آزادگی شهید سلیمانی به جایی رسید که امروز، منطقه مقاومت دنیا است.

مادر شهید مدافع حرم تاکید کرد: امروز نه تنها مردم ایران بلکه حتی مردمانی که در امریکا و اروپا نیز زندگی می‌کنند، به ایران به عنوان یک کشور مقاوم و دارای مردمانی با روحیه مقاومت، نگاه می‌کنند و باور دارند که مردم ایران با وجود تمامی تحریم‌ها و فشارهای سنگینی که به آن‌ها از سوی استکبار جهانی وارد می‌آید، باز روحیه مقاومت و ایستادگی خود را حفظ می‌کنند و روی پای خود ایستاده‌اند.

ملازاده با بیان اینکه در حال حاضر و در این مقطع زمانی، ملت ایران این روحیه مقاومت و انرژی مردانه را از شهید سلیمانی دارد؛ تصریح کرد: وجود شهید سلیمانی در زمان حیاتش این انرژی را به مردم ایران می‌داد و هنوز هم با وجود شهادت این سردار رشید اسلام که مظهر و نمونه بارز شجاعت و شهامت است که توانست این ویژگی‌ها را در خودش پیاده کند؛ متعاقبا توانست این روحیه را در ملت ایران تکثیر و در میان مردم نیز پیاده سازی کند.

وی اذعان کرد: اگر نبود سردار سلیمانی، منطقه مقاومت در سوریه، در عراق، لبنان، میانمار، یمن و سایر نقاط عالم، با شکست مواجه می‌شد، اما در اصل باید گفت تمام راهکارهایی که ایشان در بحران‌ها نشان می‌داند و آن روحیه جهادی و مقاومت که در برابر استکبار در وجود ایشان موج می‌زد، موجب شد تا روحیه مقاومت در میان مردمان آزاده جهان زنده و جاوید بماند.

مادر شهید مدافع حرم،  تصریح کرد: امروز اگر دشمنان انقلاب فکر کردند که با شهادت سردار سلیمانی، توانسته روحیه مقاومت را در مردمان ایران و سایر کشورهای دنیا، کمرنگ کند؛ باید بگوییم خون سردار سلیمانی، هزاران برابر، تاثیرش بیشتر از زمان حیات ایشان بر مردم ما اثر کرده است و امروز می‌بینیم که مکتبی به نام مکتب سلیمانی، اگر قد علم کرده است؛ مکتبی است که ریشه در عاشورا دارد و این مکتب در کنار تقویت روحیه مقاومت به ما اموخته است که همه چیز ما در گرو اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است و چیزی جز این نیست.

*مقاومت ملت ایران بیشتر شد

ملازاده متذکر شد: اگر امروز حیات دیگری پس از شهادت سردار سلیمانی پیدا کردیم این حیات را در گرو حیات طیبه و مکتبی است که سردار سلیمانی به ما آموخته است و دوام این حیات طیبه، بستگی به این دارد که ما برای خون شهدا، ارزش قائل شویم.

وی گفت: تمام بیش از هزار شهید مدافع حرم و خانواده‌های آن‌ها، نماد مقاومت‌شان، شهید سلیمانی است و کسی نمی‌تواند این اصل را انکار کند و حتی دشمن نیز به این مسئله، اقرار دارند.

مادر شهید مدافع حرم، ادامه داد: پس از شهادت سردار سلیمانی، ترس دیگری به جان دشمنان انقلاب افتاده است و تمام هم و غم آن‌ها این است که شهدایی مثل شهید فخری‌زاده و سایرین را به شهادت برسانند تا نماد مقاومت را در کشور ما از بین ببرند؛ ولی اینگونه نیست و با این اقدام‌های شوم دشمنان، مقاومت ملت ایران بیشتر می‌شود.

ملازاده اظهار کرد: زنان ما بیشتر از قبل سعی در تربیت و بارور کردن فرزندان خود با روحیه مقاومت هستند و باید بگویم همه مردم ایران از پیر و جوان، خرد و کلان، هر کدام‌شان یک سردار سلیمانی‌اند؛ برای اینکه این مردمان، پایبند به اعتقادات سردار سلیمانی‌اند.

*امریکا از ما چیزی جز ذلت ما نمی‌خواهد

وی در بخش پایانی سخنانش بر عدم دلبستن به استکبار و خروج امریکا از منطقه اشاره کرد و گفت: اینکه ما دل به استکبار ببندیم و تصور کنیم که با ارتباط و مذاکره با امریکا و اسرائیل کاری از کار ما پیش می‌رود؛ تصوری غلط است و نباید نه به آن‌ها دل ببندیم و بدانیم این تصور، چیزی جز ذلت برای ما به بار ندارد.

مادر شهید مدافع حرم، با بیان اینکه ملت و مردم ما خوبند و خطاب به مسئولین کشور می‌گویم: چشمان خود را باز کنید و چراغ سبزی که دشمن به شما نشان می‌دهد تنها برای تحریف چهره اسلام، چهره نظام جمهوری اسلامی و تحریف ولایت مطلقه فقیه و برای تحریف تک تک ما مردم ایران است.

ملازاده یادآور شد: ما باید در چنین صحنه‌هایی، هوشیار باشیم و با بصیرت، شعاع دیدمان را تا بی نهایت بکشانیم و واقعیت را ببینیم که امریکا از ما چیزی جز ذلت ما نمی‌خواهد.

وی گفت: آن‌هایی که خواستار چنین روابطی هستند و در اصل یوغ بردگی امریکا و اسرائیل را بر گردن دارند، آن‌ها ته مانده‌های جام‌های غرب را از روی مستی در حال سرکشیدن هستند و حکایت آن‌ها، چیزی جز این نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴