تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۴۶۷۹
یک فعال دانشجویی گفت: انقلابی‌ها نه ‎تطمیع می‌شوند، نه ‎سازش می‌کنند و نه ‎تهدید در برابرشان جواب می‌دهد؛ فقط حذف فیزیکی می‌شوند.
۰
plusresetminus
انقلابی‌ها نه ‎تطمیع می‌شوند، نه ‎سازش می‌کنند/ شهادت فخری‌زاده خون جدیدی در رگ‌ها بود
مسیح مسلمی پاشا در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه حرکت و برنامه ریزی بسیج دانشجویی گفت:امروزه در راستای تربیت دانشجویان انقلابی و مدیران جهادی برای آینده کشور است، ضمن اینکه باید همت کنیم تا بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان دانشجویان تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه  توجه به اینکه به دنبال تربیت نیروهای انقلابی در بسیج دانشجویی هستیم، عنوان کرد: برنامه های آموزشی ما در راستای رشد و تعالی دینی، بصیرتی، علمی و... دانشجویان است، در کنار آموزشی های معرفتی و دینی آموزش های علمی را هم گنجانده ایم.
مسئول رسانه ای شورای جهادی بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: در ماه های اخیر تمرکز ما بر روی آموزش و راه اندازی هسته های مطالبه گری برای عدالت خواهی و کمک به ایجاد عدالت اجتماعی و... بوده است.

وی شهادت دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی شهید فخری‌زاده را محکوم شمرد و افزود: صهیونیسم در حوزه بین الملل معتقداست که یکی از موانع برجام وجود دانشمندان هسته ای ایران است و اگر در ایران دانشمندی نباشد یا با ترور دیگر دانشمندان جرات حضور در این عرصه را پیدا نمی کنند بصورت خودکار برجام هسته‌ای اتفاق خواهد افتاد و ایران دست از فعالیت های هسته ای خود می کشد.

مسلمی تصریح کرد: بعد از ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای ایرانی در شبکه های فارسی زبان ماهواره‌ای شروع به جنگ نرم و بازی رسانه ای کرده است تا ناامیدی را در ملت ایران ایجاد کنند، اما قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران  می‌تواند التیام‌بخش نسبی این زخم باشد، انقلابی‌ها نه ‎تطمیع می‌شوند، نه ‎سازش می‌کنند و نه ‎تهدید در برابرشان جواب می‌دهد؛ فقط حذف فیزیکی می‌شوند!

وی تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را موثر خواند و خاطرنشان کرد: اولاً به تروریست‌های صهیونیست و آمریکایی و سعودی، آمر و مجری این عملیات می‌فهماند که حذف دانشمندان ایرانی، نه‌تنها خللی در عزم راسخ ملت ایران وارد نخواهد کرد، بلکه فرهنگ شهادت‌طلبی، خون جدیدی در رگ‌های پیشرفت ایران اسلامی وارد خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ و هنر آمل افزود: ثانیاً به ساکنان آتی کاخ‌سفید نیز این پیام خواهد رسید که باید طرح متوقف ساختن ایران را با ترفند مذاکره از ذهن خود خارج کنند، دولت‌های بی‌عمل اروپایی که با محکوم نکردن ترور شهید فخری زاده، تلویحاً در کنار تروریست‌ها ایستادند نیز این پاسخ را دریافت خواهند کرد که باید هزینه همراهی خود با جنایتکاران و همچنین هزینه ندادن برای حفظ برجام را پرداخت کنند.

وی ازحضور بسیج دانشجویی در مناطق محروم گفت: همواره به واسطه اعزام گروه های جهادی دانشجویی بوده است و در سال گذشته نیز با توجه به وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و توانسته کمک حالی برای مردم این مناطق باشد، گروه های جهادی دانشجویی در این عرصه با تمام توان ورود پیدا کردند و دانشجویان بسیجی و انقلابی مازندارانی در قالب گروه های جهادی بسیج دانشجویی حضور همه جانبه داشتند.


 
مسئول گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی با تاکید اینکه در اردوهای جهادی نگاه ما صرفا نگاه عمرانی نیست، یاداور شد:  دغدغه اصلی ما محرومیت زدایی است که آن هم به واسطه کار پژوهشی و اشتغال زایی میسر میشود؛ به همین علت در گروه های جهادی ما نیز کمیته های پژوهشی و اشتغال زایی تشکیل شدند، ضمن اینکه تربیت جوان مومن انقلابی و انسان سازی در اردوهای جهادی مناطق محروم از اولویت های اصلی ما است.

وی از اقدامات بسیج دانشجویی آمل در زمان کرونا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برنامه ریزی و اقدام جامع و مؤثر و گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ و هنر با مشارکت و همکاری سایر پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان اقدام به راه اندازی کارگاه ماسک و دستکش نمودیم که تنها در کارگاه تولید دستکش های نایلونی یکبار مصرف توانستیم بیش از یک میلیون دستکش را تولید کنیم.

مسلمی ادامه داد: با همت دانشجویان جهادی و انقلابی این دانشگاه توانستیم در زمینه توزیع بسته های معیشتی و مسابقه معنوی کمک مومنانه که مصداق بارز انقلابی گری است نیز حضور داشته باشیم و بیش از 1000 بسته معیشتی را طی چند ماه بین قشر آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار شهر توزیع کنیم.

وی در پایان از پایگاه خبری تحلیلی بلاغ تشکر کرد و گفت: چرا که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت های جهادی جهادگران باید از طریق کار رسانه ای هنرمندانه و عُقلایی به گوش مردم برسد و آرزوی توفیق برای شما خوبان دارم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴