تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۴۳۸۲۲
استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا با بیان اینکه رژیم صهیونیست بار دیگر با ترور شهید فخری‌زاده، خباثت خودشان را به دنیا نشان دادند؛ گفت: یکی از هدف‌هایی که ما در برابر ورزشکاران این رژیم بازی نمی‌کنیم این است که این کشور را اصلا به رسمیت نمی‌شناسیم، پرچمی نمی‌بینیمش که حتی بخواهیم پشت میز و یا روی گود مسابقه در برابرش بازی کنیم.
۰
plusresetminus
رژیم صهیونیستی را اصلا به رسمیت نمی‌شناسم/اسرائیل بار دیگر خباثتش را با ترور شهید فخری‌زاده نشان داد
آرین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده ضمن ابراز انزجار از رژیم اسرائیل اظهار کرد: در سال 97 که من در رقابت‌های سوئد از رودررویی با حریف اسرائیلی انصراف دادم، خیلی‌ها می‌گفتند که من از روی اجبار و تحت فشار دست به چنین تصمیمی گرفتم.

وی افزود: در حالیکه من آن زمان، تنها بودم و فرصتی هم نداشتم که به گوشی دسترسی داشته باشم و نه با سرپرست و کسی ارتباط داشتم و صراحتا اعلام می‌کنم که اولا این کار از روی اجبار نبود و دوم اینکه این کار جزو آرمان‌ها و ارزش‌های ما است.

استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا خاطرنشان کرد: هر ورزشکار دیگری هم که جای من بود، همین تصمیم را می‌گرفت و به قول سردار شهید سلیمانی، هر کسی در هر عرصه‌ای که دارد فعالیت می‌کند، نباید تک بعدی عمل کند و باید به کشور کمک کند.

غلامی بیان کرد: کارهایی که اسرائیل می‌کند شاید بعضی از اقداماتش به چشم نیاید و عموم مردم نبینند اما اخیرا اقدام به کار سخیفی زدند و با ترور شهید فخری‌زاده بار دیگر خباثت خودشان را به دنیا نشان دادند.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها همواره نسبت به دانشمندان و هر کسی که بر علیه آنان و منافع‌شان فعالیت می‌کنند همین هدف و نگاه را دارند و دوست ندارند کشور ما از همچنین افرادی، بهره ببرد و آن‌ها را داشته باشد.

استاد بزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا تصریح کرد: یکی از هدف‌هایی که ما در برابر ورزشکاران این رژیم بازی نمی‌کنیم قاعدتا این است که این کشور را اصلا به رسمیت نمی‌شناسیم، پرچمی نمی‌بینیمش که حتی بخواهیم پشت میز و یا روی گود مسابقه در برابرش بازی کنیم.

غلامی اعلام کرد: این اقدام تروریستی اسرائیل در شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را اگر بنا باشد از نگاه یک ورزشکار ببینیم باید بگویم که نباید بگذاریم همچنین افراد ارزشمندی به راحتی در تیررس اسرائیل و دشمنان انقلاب قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: نباید طوری عمل کنیم که بعد از شهادت این افراد ارزشمند حالا بیاییم و بگوییم که با دشمنان چنین اقدامی را خواهیم کرد، بلکه باید قبل از وقوع چنین حوادث تلخی، باید تمام جوانب محافظتی را بررسی کنیم تا مشکلاتی از این دست برای ما پیش نیاید.

استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا تاکید کرد: صحبتی که به عنوان یک ورزشکار با مسئولان کشور دارم این است که این اتفاق ممکن است حتی برای ورزشکاران ما بیفتد، اینکه برخی ورزشکاران به هر دلیلی از کشور می‌روند و می‌گوییم نفر دیگری هست و اینکه دانشمندان ما دارند یک به یک شهید می‌شوند و درست است خون‌شان صدها برابر ایجاد انگیزه برای ما می‌کند و بیشتر از قبل خیلی‌ها را پای کار می‌آورد اما نباید بگذاریم همچنین اتفاقاتی در کشور تکرار شود.

غلامی متذکر شد: ما باید قدر سرمایه‌های ارزشمند انسانی خود را بدانیم و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما باید خیلی بهتر از این، عمل کنند و این سخنان را از قول یک ورزشکار به مسئولان کشورم توصیه می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷