تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۴۳
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این ترورها نشانه عجز و ضعف دشمنان انقلاب است؛ گفت: آن‌هایی که هر دم سخن از ارتباط با امریکا می‌زنند، ببینند که دشمن با ما چکار می‌کند و بدانند که ارتباط با امریکا یک سخن بسیار احمقانه‌ای است.
۰
plusresetminus
ترور دانشمندان نشانه عجز استکبار جهانی در برابر ایران/ ارتباط با امریکا؛ سخن احمقانه‌ است
آیت‌الله سید رحیم توکل در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده، با بیان اینکه این ترورهایی که دشمنان اسلام و دین انجام می‌دهند، برای ما چند پیام دارد؛ اظهار کرد: پیام اول این است که آن‌ها از مبارزه مقاوم و مستقیم عاجز شده‌اند.

وی این ترورها نشانه عجز و ضعف آن‌ها است؛ افزود: این حرکات نشان‌دهنده این است که آن‌ها نمی‌توانند با ما به طور مستقیم رو در رو شوند و لذا به طور ناجوانمردانه، عزیزان و دانشمندان ما را تحت عملیات ایضایی، ترور می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: پیام دوم این است که این افرادی را که بی بصیرت هستند و در دل خودشان ضعف و سستی دارند و در این‌ها یک دلیل خیلی واضح است و هر دم سخن از ارتباط با امریکا می‌زنند، ببینند که دشمن با ما چکار می‌کند و تاکنون چه ضربه‌هایی به ما زده‌اند.



آیت‌الله توکل ادامه داد: همین دشمنان در دوران جنگ، چندین هزار نفر از ملت ما را به شهادت رساندند و چندین برابر این تعداد را زخمی و مجروح کردند و اکنون هم به انحای گوناگون در حال ضربه به ما هستند و باید بگوییم ارتباط با امریکا یک سخن بسیار احمقانه‌ای است.

وی تصریح کرد: این افراد بصیرت ندارند، از اوضاع اطلاع ندارند، دشمن‌شناس نیستند و یا در آخر کار، مزدوری بیش نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آیا شما بنا دارید با دشمنی که هر چه از دستش برآید بر سر ما بلا می‌آورد، می‌خواهید ارتباط برقرار کنید؟ هر روز دارید دَم از امریکا می‌زنید که دُم خود را با دُم این‌ها گره بزنید؟

آیت‌الله توکل عنوان کرد: این‌ها دشمن ما هستند و دست‌شان به هر یک از ما که برسد، لطمه می‌زنند؛ چرا این نکات را درک نمی‌کنید؟



وی بیان کرد: نکته سوم اینکه من یه گله‌ای از مسئولین دارم و اینکه چرا بایستی عزیزی مثل شهید فخری‌زاده را از دست بدهیم و بعد در فراق او ناله بزنیم؟ چرا به طور شایسته از این شخصیت‌ها حفاظت نمی‌کنید؟ چرا به طور مطلوب از این دانشمندان مراقبت نمی‌کنید؟ مگر ما چند نفر مثل این شهید که به تعبیر خود دشمنان پدر علم هسته‌ای ایران است، داریم؟ چرا این افراد را تنها می‌گذارید؟

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اعلام کرد: چرا باید برای برخی‌ها تیم حفاظت درست کنید که اصلا لازم به محافظ ندارند؟ چرا برای افرادی که اصلا رقمی نیستند، تیم‌های مراقبت درست می‌کنید اما برای امثال فخری‌زاده‌ای که سال‌های سال باید بگذرد تا مثل او متولد شوند را با محافظ کم مراقبت می‌کنید که کار به اینجا بکشد؟

آیت‌الله توکل متذکر شد: من جدا از شورای امنیت ملی کشور گله دارم و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲