تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۴۲
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید خیلی بیش از این در حفاظت از دانشمندان مورد نشانه دشمنان انقلاب دقت کنیم؛ گفت: در هر صورت، مجموعه‌های اطلاعاتی ما در کشور، زیر سوال هستند و حالا به هر دلیلی این اتفاق رقم خورده است باید پاسخگو باشند.
۰
plusresetminus
دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پاسخگو باشند/مذاکره با دشمنان یعنی خیانت به اسلام و انقلاب
منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند و نخبه ارزشمند کشور از سوی دشمنان کور دل و قسم خورده انقلاب، اظهار کرد: در ابتدا باید به ملت بزرگ ایران، شهادت این فرزند عزیز کشور را تبریک بگویم، هر چند یک ضایعه بزرگ برای جامعه علمی ما رقم خورده است.

وی افزود: البته باید متذکر شوم که شهید فخری‌زاده همواره در تیر رس دشمنان انقلاب بودند و ترور ایشان یکی از اهداف دشمن به اذعان خودشان بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده در زمره لیست 500 نفره‌ای که امریکا اعلام کرده بود قرار داشتند و ایشان جزو برجستگان حوزه علمی کشور بودند و شهادت ایشان یک ضایعه دردناکی است؛ اما راه‌شان ادامه پیدا می‌کند، چرا که شاگردان پر شماری را تربیت کرده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با ابراز گلایه از مجموعه‌های نظارتی و اطلاعاتی کشور، تصریح کرد: به هر صورت، از این شخصیت‌ها با توجه به اینکه نتانیاهو و بوش درباره ایشان طی سالیان اخیر مستقیما موضع‌گیری و سخن گفتند و ترور ایشان محتمل بود، باید خیلی امنیت را برای این افراد بیشتر می‌کردیم، خیلی بیش از این باید دقت می‌کردیم تا این اتفاق حادث نشود.

زارعی بیان کرد: در هر صورت، مجموعه‌های اطلاعاتی ما در کشور، زیر سوال هستند و حالا به هر دلیلی این اتفاق رقم خورده است باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: سوژه‌ای که کاملا از سوی دشمن مشخص شده بود، نامش هم مشخص بود، باید حفاظت بسیار بالاتری می‌شد، و اکنون که الحمدلله، امکانات حفاظتی و امنیتی بالا است، باید بسیار بهتر از این عمل می‌شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: وقتی سوژه‌ای را دشمن نشان می‌کند ما باید خیلی دقت کنیم و امیدواریم خون پاک این شهید، زمینه یک موفقیت بزرگ باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم گفت: معمولا خون سرداران و بزرگان یک ملتی هر گاه ریخته می‌شود، حتما یک موفقیت بزرگی را در پیش روی خود خواهد داشت و از آن سو، باید انتقام سختی را از دشمنان‌مان بگیریم.

زارعی با بیان اینکه نباید در کشور خودمان به اسرائیلی‌ها این فرصت را بدهیم که بخواهند جولان دهند؛ تاکید کرد: این دست از ترورها، ترورهای کور است که نشانه درماندگی دشمن در برابر پیشرفت‌های متعدد ایران در زمینه‌های گوناگون است.

وی متذکر شد: از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشته باشیم و ما باید همواره خود را برای مقابله با برنامه‌های شوم دشمنان انقلاب در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و هسته‌ای، خود را آماده کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان کشور به چیزی جز سقوط انقلاب اسلامی فکر نمی‌کنند؛ اذعان کرد: دشمنان انقلاب با اساس اسلام و انقلاب مخالفند و اصلا نمی‌خواهند چنین قدرتی در جهان کنونی به نام ایران اسلامی باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید از این اتفاقات درس بگیریم و بدانیم مذاکره با این دشمنان، جز خیانت به اسلام و انقلاب، چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴