تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۱۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترور دکتر محسن فخری‌زاده، چیزی جز ابراز خشم استکبار نسبت به پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی و فرزندان این ملت نیست؛ گفت: آن‌هایی که دوباره یا با واسطه و یا بدون واسطه، حرف از مذاکره می‌زنند، مزدور دشمن‌اند.
۰
plusresetminus
آنهایی که حرف از مذاکره می‌زنند، مزدور دشمن‌اند/ترورها، نشانه استیصال دشمن در برابر ایران
آیت‌الله علی معلمی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: بار دیگر دست تروریستان عوامل استکبار از آستین درآمد و فرزندی رشید، شجاع و دانشمند از ملت ایران را هدف قرار داد.

وی افزود: ترور دکتر محسن فخری‌زاده، چیزی جز ابراز خشم استکبار نسبت به پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی و فرزندان این ملت نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: این شهید در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و تدریس در دانشگاه می‌درخشید و فعال بود.

امام جمعه قائم شهر ادامه داد: درخشش او را استکبار و عوامل استکبار، نمی‌توانستند تحمل کنند، چرا که پیشرفت ملت ایران را نمی‌خواهند.

معلمی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این ملت، دشمنی با پیشرفت‌ها، اقتدار و دشمنی با استقلال کشور ایران دارند، گفت: عوامل استکبار تحت اراده مستکبرین عالم، توقع‌شان این بود که ایران همواره وابسته به شیطان بزرگ و تحت سلطه آن‌ها و دست ذلت به سوی آن‌ها دراز کند.

وی عنوان کرد: به جرم استقلال طلبی، حق طلبی، روی پای خود ایستادن و داشتن یک نظام و دولت مستقل و ملی، اینگونه مورد هدف قرار می‌گیرند؛ ولی به فضل الهی آن اندازه دولت، ملت، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی ایران توانمند است که بار دیگر ضرب شست سنگین به استکبار و عوامل استکبار وارد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قطعا عاملان این جنایت از حرکت پلید خود پشیمان خواهند شد و این مصیبت برای ملت ایران سخت است، اما متقابلا بر عزم فرزندان و دانشمندان جوان ایرانی، می‌افزاید و راه شهید فخری‌زاده را ادامه می‌دهند.

معلمی با اشاره به این نکته که این جنایت‌ها نشانه استیصال دشمن در برابر عزم، پیشرفت و اراده ایران در مقابله با پیشرفت‌های علمی، سیاسی و حتی نظامی است؛ تصریح کرد: ترور دانشمندان برجسته کشور در حوزه هسته‌ای نشان می‌دهد که دشمنان انقلاب از توان هسته‌ای و موشکی ایران، هراس دارند.

وی متذکر شد: مذاکره با شیطان بزرگ برای چندمین بار تجربه، نتیجه خود را نشان داده است و با آنکه قبل از مذاکره فضایی را حاکم کرده بودند که حل تمامی مشکلات در سایه مذاکره است، در همان زمان رهبری هوشیار و آینده نگر انقلاب فرموده بودند: " من به مذاکره خوش‌بین نیستم." تا برای آنانی که به مذاکره دل بسته بودند اتمام حجتی شده باشد و این اتمام حجت اتفاق افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انسان عاقل از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شود؛ تاکید کرد: آن‌هایی که دوباره یا با واسطه و یا بدون واسطه، حرف از مذاکره می‌زنند، مزدور دشمن‌اند و یا با دستمزد و یا بدون دستمزد، مزدوری دشمن را می‌کنند.

معلمی یادآور شد: این افراد از بیت‌المال ملت ایران ارتزاق می‌کنند اما به نفع دشمنان کشور قدم بر می‌دارند و این چیزی نیست که از نگاه‌ها، پنهان بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲