معاون استاندار مازندران در گفت‌وگو با بلاغ اعلام کرد

کاهش 50 درصدی تردد از مبادی ورودی مازندران/همکاری مردم و صنوف رضایت‌بخش است

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۷۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با اعمال محدودیت کرونا در دو روز گذشته، 55 درصد ورودی به استان کاهش یافته است.
۰
plusresetminus
کاهش 50 درصدی تردد از مبادی ورودی مازندران/همکاری مردم و صنوف رضایت‌بخش است
حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های جدید از شنبه اول آذرماه در مازندران و میزان همکاری مردم و صنوف در این طرح، اظهار کرد: در استان مازندران با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، شهرهای استان به دو دسته شهرهای قرمز و نارنجی تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی افزود: محدودیت‌ها در هر یک از شهرها با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی انجام شده در حال اجرا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه میزان همکاری‌ها نیز رضایت‌بخش بوده است؛ خاطرنشان کرد: با کمک مردم و هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌ها بوده، تقریبا در مجموع بین 80 تا 90 درصد تمامی خواسته‌ها در این طرح لحاظ شده است.

حسن‌نژاد بیان کرد: میزان همکاری صنوف نیز در سطح استان رضایت بخش بوده است.



وی با اعلام اینکه با آغاز اجرای این طرح، به طور متوسط حدود 40 درصد در ورودی هر یک از شهرهای استان شاهد کاهش تردد و ورودی بودیم؛ تصریح کرد: در خصوص ورودی‌ مبادی‌های استان نیز شاهد کاهش 55 درصدی ورودی‌ها بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در خصوص میزان رعایت مردم در ساعات ممنوعه تردد در شهرهای قرمز، اذعان کرد: در سه شهر قرمز استان یعنی شهرهای ساری، آمل و بهشهر میزان همکاری مردم خوب بوده است و با همکاری دستگاه‌ها و برنامه‌هایی که فرمانداران در دست اجرا دارند، میزان رعایت‌ها بهتر خواهد شد.

حسن‌نژاد متذکر شد: آن دسته از افرادی که مقررات این طرح را رعایت نکنند، قاعدتا با اعمال جریمه مواجه خواهند شد و تمام تلاش ما بر این است که شاهد مباحث حواشی و تقابل و برخورد نباشیم و قاعدتا اصل بر تذکر، هدایت و توجیه افراد است.

وی ادامه داد: اگر با همه این موارد، ضرورت اقتضا کند، الزاما افراد با جریمه مواجه خواهند شد.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مطرح کرد: ما در سطح استان مازندران حدود 160 هزار واحد صنفی داریم که به طور کلی سطوح 2 تا 4 در همه شهرهای قرمز و سطوح 3 و 4 در شهرهای نارنجی استان تعطیل هستند.

حسن‌نژاد یادآور شد: این طرح برای مردم و فعالیت صنوف، محدودیت‌هایی را به وجود می‌آورد، ولی با همکاری و همیاری که مردم دارند و مجموعه مشارکتی که صنوف ما دارند، امیدواریم که در یک فاصله زمانی کوتاه با کنترل بیماری، زمینه فعالیت بیشتری را برای دیگران فراهم کنیم.

وی ضمن تشکر از همکاری همه مردم و مجموعه صنوف در استان، اظهار امیدواری کرد که این محدودیت‌ها اثر بخش باشد و متعاقبا دایره محدودیت‌ها کاهش پیدا کند و بخش عمده‌ای از اصناف و فعالیت‌ها از سر گرفته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل کرمی
آقای معاون سیاسی استاندار شما فرمودید ۵۵ درصد ورودی به استان کاهش پیدا کرده،چرا نمی‌فرمائید ۴۵درصد .... لاکچری سوار چگونه وارد استان شده اند.بی تدبیری یا از سوی مقامات انسانی صورت گرفته یا مقامات بالادست.به هر حال ما میزبان کرونایی های زنجیر پاره کرده تهران و البرز هستیم.خدا قوت مسئولین دلسوز استان عزیزمان.
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲