تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۴۲۵۹۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: بسیج ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و محرم بود و این مسیر را طی کرد که بیش از 200 هزار شهید و 17 هزار شهید ترور تقدیم کردیم.
۰
plusresetminus
اجرای 550 برنامه هفته بسیج در آمل/بسیج تبلور ایثار و فداكاری است
به گزارش بلاغ، هفته بسیج یادآور جان فشانی هایی انسان هایی است که برای سربلندی خاک سرزمین شان از هر تلاشی دریغ نمی کنند. معنای عمیق اتحاد را می توان با ظهور بسیج درک کرد که از صدر اسلام وجود داشته و اینک با هوشمندی امام خمینی (ره) بار دیگر رشد یافته است.

تبلور ارتش بیست میلیونی امام خمینی(ره) که با فرمان تاریخی شان در پنجم آذرماه سال ۵۸ تشکیل دادند و امروز از مرز بیست میلیون گذشته است نشان از درایت و هوشمندی امام بوده است.

این دوراندیشی امام (ره) یکی از اساسی ترین عوامل خنثی سازی توطئه های دشمن از بدو تولد تا به حال حاضر بوده و توانسته تمام ضربات سلطه جویانانه شیطان بزرگ را نابود کند.

مردمان دلسوخته و پاکباختگان میهن دل در گرو عشق به انقلاب و آرمان های والای انسانی داشتند با اراده خلل ناپذیر جهت نگهبانی از دستاوردهای سرزمین شان پایگاه بسیج را قوت بخشیدند و دریافتند مملکتی که بیست میلیون جوان دارد، بیست میلیون تفنگدار، بیست میلیون ارتش داشته باشد رویین تن خواهد شد و هیچ آسیبی نخواهد دید.

یکی از بازوان قدرت

بسیج اولین تجربه اش را با یاری رساندن به سپاه و کمیته در رویارویی با ضدانقلاب و خنثی سازی توطئه های آنان با موفقیت پیش برد، که هجوم تجاوز ارتش عراق مسئولیت آن را صدچندان کرد و عملیاتهایی چون طریق القدس، حصر آبادان، فتح المبین، ثامن الائمه و الفجر ۸، کربلای ۵و .... از دستاوردهای عظیم این تشکل الهی بود.

امروزه بسیج یکی از بازوان قدرت جمهوری اسلامی ایران است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن توانسته بخوبی ماموریت اش را اجرا کند حضور بیش از 23 میلیون و 800 بسیجی گواه عدالت خواهی و مشارکت مردم در سرنوشت اجتماعی خویش است.

جابرعسکری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: 41 سالگرد هفته بسیج را در حالی جشن می گیریم، که به برکت خون شهدا به بالاترین قدرت بازدارنده رسیدیم و به برکت خون شهدا بسیج در دنیا و به بهترین شکل ممکن قرار دارد.

وی با بیان اینکه  نمونه انقلاب در کشورهای دیگر نیز کپی شد، اما سرانجم خوبی نداشت، خاطرنشان کرد:  بسیج ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و محرم بود و این مسیر را طی کرد که بیش از 200 هزار شهید و 17 هزار شهید ترور تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: بریتانیایی که هیچ وقت غروب نمی کرد، نیروهای هوایی و زمنی ما هیمنه پوشالی بریتانیا را خم کردیم، به برکت خون شهدا و فرماندهی حاج قاسم بود که بساط داعش جمع شد، زمانی که امریکا اعلام می کند هیچ کشوری حق ندارد به ونزوئلا برود، کشورمان 5 نفت کش فرستاد و آمریکا جرات پرتاب یک سنگ را هم نداشت.

وی خنثی کردن فتنه های  دشمنان را نقش روشنگرانه بسیج خواند و خاطرنشان کرد: بعد از جنگ در همه صحنه ها بسیج وارد میدان شد، در فتنه های که دشمن به راه می اندازد با بصیرت و در صحنه های اقتصادیف اجتماعی و.. حضور پر رنگی دارد، با ساخت خانه های محروم، بسته های معیشتی حتی در زمان کرونا نیز فعالیت های جهادی بیشماری انجام شد و همیشه در کنارمردم هستند و این راه تا ظهور امام زمان عجل ادامه خواهد داشت.

عسکری از اجرای 69 برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد و افزود: بخاطر شرایط کرونایی سعی کردیم برنامه های کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، از این رو 56 عنوان و 550 برنامه خواهیم داشت.

وی از اعم برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: توزیع 500 بسته بهداشتی، هزار و 210 بسته معیشتی، 330 بسته لوازم تحریر، ساخت 4 خانه محروم، افتتاح 3 پایگاه مقاومت بسیج، 16 اردوی جهادی، دو عرصه اقتصادی، 17 مورد نمایشگاه علمی فرنگی، 13 برنامه فعال، برگزاری جشنواره فرهنگی بسیج با محوریت معاونت سپاه و حوزه امام خامنه ای، آماده سازی جهیزیه، دیدار بیش از 100 خانواده شهید و ایثارگران که تماما با رعایت پرتکل های بهداشتی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: در زمان کرونا از دفاع موزاییکی که در حوزه دفاعی و رزمی کاربرد دارد استفاده  کردیم، هر پایگاه مقاومت، تبدیل به پایگاه سلامت شده است، ضدعفونی کردن، ساخت مواد ضدعفونی و غربالگری را بر عهده گرفته است.

وی  وجود امنیت امروز در کشورمان را قدرت بسیج خواند و بیان کرد: بسیجیان در تمامی حوادث و حماسه ها با فضل الهی و ایمان راسخ همیشه در صحنه حضور داشتند و پیروز میدان بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلان اینکه رسانه امروز خط مقدم است خاطر نشان کرد: همیشه پشتیبان بسیج و ماموریت های سپاه بوده اند و دلگرمی برای بسیجیان هستند.

خانه ای امن به نام وطن
دشمن داعش را برنامه ریزی کرد تا به کشورمان حمله کند و تا بیست کیلومتری مرز امدند، به صورت وحشیانه عمل میکردند، جنایت های زیادی انجام دادند که در عراق چندصد نفر را گردن می زدند و زنده می کشتند، اما حضور شیران بسیجی اتفاقات خوبی رقم زد و به انهدام آنان ختم شد.

بسیج مظهر مردم سالاری دینی است، در سیل، زلزله و امروز که کرونا اولین کسانی بودند که استین ها را بالا زدند و به ساخت محلول ضدعفونی، ماسک و.. پرداختند، کمک های مومنانه کردند تا حجت را تمام کنند که در این مشکل به صحنه آمدند و حتی در نقاط صفر مرزی حضور داشت بسیجیان بودند که با استقرار پایگاه بسیج یافته در هر شهر و روستایی توانستند مفید باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰