فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری اعلام کرد

اهدای جهیزیه به ۱۴ نوعروس در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۵۳۶
فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری از اهدای جهیزیه به ۱۴ نوعروس در قالب کمک های مومنانه خبر داد.
۰
plusresetminus
اهدای جهیزیه به ۱۴ نوعروس در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه
علی‌اصغر عباسی  در حاشیه مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از اهدای جهیزیه به ۱۴ نوعروس خبر داد و گفت: ۴۸ قلم کالا شامل تلویزیون،  یخچال،   ماشین لباسشویی،  جاروبرقی، فرش، اجاق گاز،  سماور و پنکه بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه افزود: بسیج هم برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب آستین همت را بالا زد و در این زمینه اقدامات قابل توجه و چشمگیری را انجام داد.

عباسی در ادامه از  توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۷۰۰ بسته برنج در مرحله اول کمک‌های مومنانه هم خبر داد و یادآورشد:  در مرحله دوم هم ۸۰۰ سبد کالا به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری خاطرنشان کرد: در ایام محرم و صفر هم ۲۷۰ بسته معیشتی  و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردیم.

این مسئول ادامه داد: روحیه همدلی و همکاری مردم شریف کشور ما می تواند تا همیشه این مملکت را سرافراز نگه دارد و بی شک شعارها و تهدیدهای دشمنان، راه به جایی نخواهد برد.

عباسی گفت: لبیک به کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب و محرومیت زدایی بزرگترین ضربه به آمریکا است.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری افزود: رزمایش کمک مومنانه با همدلی و انسجام مردمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا به اجرا درآمد.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و ارزش های دینی و اخلاقی است که کمک های مومنانه ایران در کل دنیا منحصر به فرد است و یکی از دلایلی که در بحران کرونا در دنیا موفق بودیم این بود که با همدلی پیش رفتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما