تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۳۷۸۳۸
رتبه تک رقمی کنکور علوم ریاضی و فنی سال 99 با بیان اینکه رمز موفقیت من پیوستگی تلاش و مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و منظم بود؛ گفت: کسب رتبه تک رقمی، برایم دور از انتظار نبود و از قبل برای این رتبه، برنامه‌ریزی کرده بودم.
۰
plusresetminus
نتیجه کنکور بهترین خبر خوش زندگی‌ام بود/توصیه به پشت کنکوری‌های سال آینده
به گزارش بلاغ، کنکور ۹۹ در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور در سراسر کشور برگزار شد که اسامی برترین‌های کنکور بامداد امروز اعلام شد که در بین اسامی نام سه مازندرانی می‌درخشد.

بر اساس این گزارش، آقایان کسری ملیحی از ساری، محمد مهدی قلی‌زاده از بابل و علیرضا چلابیان از آمل موفق به کسب این افتخار برای استان شدند.

 کسری ملیحی از ساری نفر ششم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت شما در کنکور چه بوده است، گفت:  رمز موفقیت من پیوستگی تلاش و مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و منظم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردید که حائز رتبه تک رقمی شوید، بیان کرد: بله، برایم دور از انتظار نبود و از قبل برای این رتبه، برنامه‌ریزی کرده بودم.

رتبه تک رقمی کنکور علوم ریاضی و فنی سال 99 در پاسخ به این سوال که روز آخر قبل از اعلام نتایج چه حس و حالی داشتید، عنوان کرد: از یک هفته قبل از اعلام نتایج، استرس عجیبی وجودم را گرفته بود و اینکه رتبه یک تا 10 را کسب می‌کنم، از قبل پیش‌بینی کرده بودم.

ملیحی ادامه داد: اکنون که نتایج اعلام شده است و مزد زحمت‌هایم را گرفته‌ام، بسیار خوشحالم و حس بسیار عالی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه از نتیجه کنکور و کسب رتبه تک رقمی مطلع شدید، اظهار کرد: من به طور مستقیم، خودم  از نتیجه کنکور مطلع نشدم و توسط یکی از دوستانم طی تماس تلفنی از نتیجه مطلع شدم.

رتبه تک رقمی کنکور علوم ریاضی و فنی سال 99 متذکر شد: من اینجا باید از خانواده، اساتید و دوستانم که مشوق‌های اصلی من در کسب این موفقیت بودند، تشکر کنم.

ملیحی در خصوص وضعیت تحصیلی خود در مقاطع مختلف، گفت: من غالبا در تمام سطوح تحصیلی از جمله دانش‌آموزان ممتاز بودم و عمده تلاشم به یک سال قبل از کنکور بر می‌گردد که ثمره آن نیز خوشبختانه کسب رتبه تک رقمی در کنکور امسال بود.

وی در پاسخ به این سوال که توصیه شما به پشت کنکوری‌های سال آینده و افرادی که در کنکور امسال موفق یه نتیجه مطلوبی نشدند، چیست؛ تصریح کرد: توصیه من به آن‌ها این است که خیلی به رتبه فکر نکنند و بیشتر تمرکز خود را روی این نکته بگذارند که دوست دارند به کجا برسند و در آینده در چه حرفه و شغلی فعالیت کنند و با برنامه‌ریزی و مداومت بر مطالعه برای آن چیزی که هدفگذاری کرده‌اند، تلاش کنند.

رتبه تک رقمی کنکور علوم ریاضی و فنی سال 99 در پاسخ به این سوال که حالا که موفق به کسب رتبه تک رقمی و دلخواه شده‌اید، تصمیم و برنامه‌تان برای آینده چیست، مطرح کرد: اکنون در حال و هوای خوش کسب موفقیت هستم و هنوز به آینده فکر نکرده‌ام، چرا که نتیجه تلاش و رتبه‌ام مشخص نبود تا برنامه‌ریزی داشته باشم.

ملیحی تاکید کرد: موفقیت در کنکور و کسب رتبه تک رقمی، بزرگ‌ترین و بهترین خبر خوش زندگی من بوده و امیدوارم در آینده، خبرهای بهتری هم در پیش باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اولین کسی که موفقیت‌تان را به شما تبریک گفت، چه کسی بود، اعلام کرد: اولین نفر یکی از دوستانم بود که خبر موفقیتم را به من اطلاع داد.

رتبه تک رقمی کنکور علوم ریاضی و فنی سال 99 در پاسخ به این سوال که آیا شما در کسب ابن نتیجه از دوره‌ها و کلاس‌های ویژه‌ای بهره بردید، گفت: خیر، من در دوره خاصی شرکت نکردم و با تلاش و زحمت خودم و برنامه ریزی و مداومتی که در رسیدن به هدفم داشتم، موفق به کسب این نتیجه شدم.

این رسانه ضمن تبریک به این جوان موفق استان برای او و سایر جوانان این مرز و بوم آرزوی توفیق و سلامتی دارد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲