تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۳۷۵۲۳
نائب رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور/ دستور توقف یک ماهه احداث سد فینسک صادر شد
مهدی سعادتی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از آغاز فعالیت ۱۰ کارگروه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در راستای تأمین امنیت کشور خبر داد.

وی افزود: قصد داریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط از لشگریان کشور حمایت کرده و بر امنیت ملی بیافزاییم.

نائب رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس کارگروه‌های تشکیل شده فراکسیون را شامل قوانین دفاعی، بودجه و اقتصاد مقاومتی، بسیج مستضعفین، شاغلین و بازنشستگان لشگری، پدافند غیرعامل، فرهنگ دفاعی و دفاع مقدس، تحکیم امنیت ملی و جبهه مقاومت، صنایع  دفاعی، نظم و امنیت و امور رزمندگان عنوان کرد.

سعادتی با بیان اینکه تا کنون 116 تن از نمایندگان عضو این کارگروه ها شده اند که همچنان رو به افزایش است، بیان کرد: برنامه‌های آینده فراکسیون در نشست هیأت رئیسه با حضور سردار طلایی نیک مورد بررسی قرار گرفت که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رسما فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد:  این فراکسیون در هفته بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، به فراخور اقداماتی از سوی هر کارگروه صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: وزیر نیرو در جلسه اخیر کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی برای طرح سوال منصورعلی زارعی نماینده‌ مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی حاضر شده است.
 
رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: وقتی مطالعات و دلایل روشن و کاملی از ضرورت اجرای سد فینسک ارائه نشده چطور این سد خارج از نوبت موفق به اخذ مصوبه و ردیف اعتباری شده است.
 
سعادتی نسبت به ادامه روند انحراف سرشاخه‌های رودخانه‌های مازندران به‌عنوان شریان‌های حیاتی استان هشدار داد و بیان کرد: وحدت و قاطعیت مجمع نمایندگان استان در ایستادگی جدی و قانونی در این زمینه همچنان ادامه دارد.
 
وی گفت: وزیر نیرو در این جلسه در برابر ادله فنی نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس و حمایت مجمع نمایندگان استان متعجب شده بود نهایتا ابتکار رئیس کمیسیون آب و کشاورزی برای توقف یک ماهه عملیات اجرایی و برگزاری نشست های تخصصی بررسی طرح سد را پذیرفت.
 
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دستور توقف یک ماهه احداث سد فینسک توسط وزیر نیرو صادر شد تا در جلسه کارشناسی کمیته آب کمیسیون بررسی مجدد انجام شود.
 
سعادتی حفظ تمامیت آبی حوضه هیدرولوژیک هراز قره‌سو را بخشی از هویت و امنیت استان مازندران دانست و افزود: موضوع پسماند زباله در مازندران بسیار حاد شده و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد تا برطرف شود.
 
وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت استان مازندران لازم است خدمات ملی نسبت به حوزه‌های انتخابیه صورت دهیم اما به علت عدم دارا بودن بودجه به صورت خاص و صرفا استانی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲