تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۳۶۵۰۷
کارشناس مسائل سیاسی گفت: این روزها، برخی شبه اصلاح‌طلبان، قلم‌فرسایی یا خطابه ایراد می‌کنند تا خود را در صف "ملت امام حسین"(ع) جا بزنند اما از تحریف‌های‌شان که بگذریم، آنها عاشورای 88 نقاب از چهره خویش برداشتند و به اختیار، کنار یزید، عمر سعد و شمر ایستادند و روشن است که محبت دو نقیض، در یک دل جمع نمی‌شود.
۰
plusresetminus
ننگ ابدی برای بانیان فتنه سبز/ لکه ننگی که عاشورائیان هرگز فراموش نخواهند کرد
محسن نجیب‌زاده در گفت‌و با بلاغ، با اشاره به اتفاقات مربوط به عاشورای سال ۸۸ و حوادث مهم پس از آن در کشور، اظهار کرد: در حالی که میلیون‌ها عزادار ایرانی در عاشورای حسینی سال ۸۸ مشغول عزاداری بودند، تعدادی از پیاده‌نظام خیابانی جریان فتنه قبل از ظهر عاشورا با برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در برخی خیابان‌های تهران که هیچ شباهتی با عزاداری اباعبدالله‌الحسین نداشت، به طرح شعارهای ضد انقلابی، ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی پرداختند.

وی افزود: آشوبگران که با پشتیبانی و دعوت رسمی اصحاب داخلی فتنه از جمله موسوی، خاتمی و کروبی در اغتشاشات حضور پیدا کرده بودند در عاشورای ۸۸ با سر دادن سوت، کف، هلهله و شعارهای بسیار اهانت‌آمیز و حمله به نمادهای عاشورایی عمق بی‌اعتقادی خود به ارزش‌های اسلامی را به نمایش گذاشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: یکی از سخیف‌ترین و هتاکانه‌ترین اقدامات فتنه‌گران در این روز تعرض و سنگ پرانی به عزاداران حسینی بود که در حال اقامه نمازظهر عاشورا بودند.

وی گفت: اوج سقوط سران فتنه و آشکار شدن چهره واقعی آنها برای مردم انقلابی ایران آنجا بود که میرحسین موسوی در اقدامی نانجیبانه عاملان بی‌حرمتی‌های روز عاشورا را مردان خداجو نامید و به حمایت از آنها پرداخت.

نجیب‌زاده در ادامه با اشاره به تلاش فتنه‌گران برای سو استفاده از عزاداری‌ها برای مقاصد شوم خود، تصریح کرد: گرچه فتنه‌گران کوشیدند که از عزاداری های محرم نیز به مثابه ابزاری برای پیش‌بردن مقاصد سیاه سیاسی خود استفاده کنند کما اینکه پیش از این با رأی مردم در انتخابات، عکس امام (ره)،‌ روز قدس، روز دانشجو نیز اینچنین کرده بودند،‌ اما در این کار ناکام ماندند.

وی افزود: پس از ماه ها فتنه پیچیده‌ که حتی خواص را هم درگیر خود کرده بود، خباثت فتنه‌گران در عاشورای ۸۸ و آشکار شدن ماهیت ضد دینی-ایرانی آنها، غیرت حسینی(ع) را در رگ‌های مردم به جوشش انداخت و طومار هشت ماه فتنه‌‌گری با حماسه مردمی ۹ دی به پایان رسید.
 
* ننگی که شسته نخواهد شد
این کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: نکته اینجاست که پس‌مانده‌های فتنه ۸۸ که همکاری آنها با دشمنان ملت ایران در ائتلاف غربی-عربی برهمگان آشکار شده، می‌خواهند با گذشت زمان چهره کریه و پلید فتنه‌گران را بزک کنند و با پررویی در مقام مدعی نیز برآیند.

وی اضافه کرد: اما عاشورای حسینی(ع) و حافظه تاریخی ملت ایران از وقایع تلخ و ناگوار سال ۸۸ که با خیانت این افراد به وقع پیوست هیچگاه به آنها اجازه این عرض اندام را نخواهد داد و باید بپذیرند همچون یزیدها، ابن زیادها و ابن سعدها به زباله‌دان تاریخ پرتاب شده‌اند.

نجیب‌زاده ننگ فتنه سبز را برای بانیان آن ابدی برشمرد و تأکید کرد: این ننگ از پیشانی مدعیان اصلاح‌طلبی پاک نمی‌شود که اعتراض به نتیجه انتخابات را بهانه فتنه سبز در سال ۸۸ قرار دادند اما هشت ماه بعد در  روز عاشورا، اقدام به کف، سوت و هلهله کردند و کتیبه‌ها و موکب‌های امام حسین (ع) را شمر وار به آتش کشیدند.

وی افزود: این ننگ بر پیشانی‌شان خواهد ماند که میرحسین موسوی سردسته فتنه، حرمت‌شکنان را مردمان خداجو خواند و آنها در برابر این رذالت سکوت پیشه کردند و  این درحالی است که موسوی خوئینی‌ها بعدها مدعی شد «ترسیدم موضع بگیرم، سوء استفاده جناحی بشود» که این یعنی جناح و باند برای اینان محترم‌تر از حرمت امام حسین(ع) بود.
 
* ساکتینی که گناهشان کمتر نیست
این کارشناس سیاسی بیان کرد: آبها که از آسیاب افتاد و فتنه به برکت روح عاشورایی ملت سرنگون شد، برخی از مدعیان اصلاح طلبی گفتند حرمت‌شکنان، نفوذی وزارت و نظام برای بدنام کردن جنبش سبز بودند، مرحبا، پس چرا همان روز، از حرمت شکنان بیزاری و برائت نجستند، که حتی پای موسوی ایستادند، هم او که هتاکان را مردم خداجو خوانده بود.

وی گفت: حالا همین روزها، برخی شبه اصلاح‌طلبان، قلم‌فرسایی یا خطابه ایراد می‌کنند تا خود را در صف “ملت امام حسین”(ع) جا بزنند اما از تحریف‌های‌شان که بگذریم، آنها عاشورای ۸۸ نقاب از چهره خویش برداشتند و به اختیار، کنار یزید، عمر سعد و شمر ایستادند و روشن است که محبت دو نقیض، در یک دل جمع نمی‌شود.

نجیب زاده همچنین متذکر شد: آنها که حرمت‌شکنان عاشورای سال ۸۸ را مردمان خداجو خواندند و حال آن که اجیرشدگان بهائیت و سلطنت‌طلبان و منافقین بودند بی‌تردید در اردوگاه یزید بوده و نقاب از صورت شان افتاد، ولو هشت ماه قبل‌تر، برای عوام فریبی، شعار “یا حسین- میر حسین” می‌دادند.

وی اضافه کرد: اما دیگرانی که سکوت کردند و رضایت به آن جنایت بی‌سابقه دادند، مشمول این فراز زیارت وارث هستند که “«لعن الله ُأمهً قتلتْکم، و لعن اللّهُ أمهً ظلمتکم، و لعن الله أمهً سمعتْ بذلک فرضیتْ به”. لعنت خدا بر آنها که این ستم بزرگ را دیدند و شنیدند و به آن راضی شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰