تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۳۶۳۰۸
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خاص امروز کشور نیاز به یک کار ملی و جهادی دارد، مردم انتطار دارند مدیران در عمل به میدان کار بیایند بخصوص در این ایام کرونایی مدیران نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند.
۰
plusresetminus
انتظار مردم حضور میدانی مدیران است/مسئولان درگیر بروکراسی اداری نشوند
منصورعلی زارعی در خصوص اولین سفر استانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به خوزستان برای حل مشکلات این استان مانند بی‌آبی برخی مناطق روستایی و کارگران هفت تپه، باحمایت از این اقدام جهادی رئیس مجلس یازدهم در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: نمایندگان در درجه اول وظیفه ملی دارند و رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان جزو همین وظایف است.
 
وی با بیان اینکه بعضی از وظایف تخصصی است و مسائل تخصصی مربوط به کمیسیون‌های مجلس است، بیان کرد: اعضای کمیسیون‌های مختلف باید به موضوعات خاص رسیدگی کنند.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سفرهای نمایندگان در حوزه تخصصی خودشان موثر است و منع قانونی ندارد و نمایندگان در حوزه کمیسیون‌های تخصصی خود نسبت به بازدید از نقاط مختلف کشور اقدام می‌کنند.
 
زارعی درباره پشت میز نشینی برخی از مدیران و دیدن مشکلات از پشت شیشه ماشین، گفت: وضعیت خاص امروز کشور نیاز به یک کار ملی و جهادی دارد، مردم انتظار دارند مدیران در عمل به میدان کار بیایند بخصوص در این ایام کرونایی مدیران نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند.
 
وی افزود: با حضور مدیران در میدان، کارها زودتر انجام می‌شود و بجای اینکه درگیر بروکراسی اداری شوند در میدان کار هماهنگی بین دستگاهی انجام می‌شود و موضوعات را پیگیر می‌کنند و زودتر جواب می‌دهد.
 
زارعی با تاکید بر اینکه در موضوعات مختلف باید کارشناسی دقیق در کمیسیون‌های خاص شود و نیاز به تصمیم درست و اقدام سریع داریم، بیان کرد: تصمیم درست نیاز به کارشناسی دقیق دارد و اقدام به موقع نیاز به حذف بروکراسی، یعنی وقتی تصمیم درست و نظر کارشناسی انجام شده، مجریان نباید معطل کنند چون تصمیم گیری درست است و باید اقدام به‌موقع انجام شود و این چیزی است که مجلس به‌دنبال آن است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲