تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۹
قهرمان کشتی دانشجویان جهان گفت: اگر امروز این مردم از ورزشکاران و افراد مشهور توقع ویژه‌ای برای حضور در رزمایش کمک مومنانه داشته باشد توقعشان بسیار به‌جا است چرا که ما باید الگوی دیگران باشیم.
۰
plusresetminus
خروش همدلی مردم در رزمایش مومنانه ستودنی است/ورزشکاران برای کمک به مردم پیشقدم شوند
به گزارش بلاغ، علی شکری‌پور قهرمان دانشجویان جهان در رشته کشتی، قهرمان باشگاه‌های جهان، مربی تیم ملی در رده‌های مختلف سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان، قهرمان جام جهانی ۹۲ مسکو و در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به حضورش در رزمایش مومنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام رهبری این رزمایش در مقابله با ویروس ناشناخته کرونا که جهان را درگیر کرده، می‌تواند مفید باشد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه قهرمانان ورزشی الگوهای مردم هستند، در این بخش اگر پیش‌قدم باشند مردم هم استقبال خواهند کرد که خوشبختانه تا به امروز قهرمانان ورزشی میدان را خالی نکردند، که این جای تقدیر دارد.
 
شکری‌پور خطاب به کسانی که تا به امروز در راستای کمک مومنانه قدمی برنداشتند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در این رزمایش نه تنها برای نیازمندان بلکه برای فرد خیر نیز تاثیرات خوبی خواهد داشت.
 
این قهرمان کشتی در پاسخ به این سوال که خودتان چگونه در این رزمایش شرکت داشتید؟ تصریح کرد: از مرحله اول کمک‌های مومنانه تاکنون سعی کردم به‌طور نامحسوس حضور داشته باشیم، همچنین در حاشیه کلاس‌های تمرینی کار جمع آوری کمک را بطور مستقل شروع کردیم که به کاهش مشکلات جامعه کمک کنیم.


 
وی یادآور شد: بسیاری از مردم نجیب و آبرومند که مشکلات اقتصادی زیادی دارند، سکوت کرده و برای دریافت کمک به جای خاصی مراجعه نمی‌کنند، در مرحله دوم این رزمایش باید نگاهمان به این افراد باشد.
 
 شکری‌پور با اشاره به خروش ملی مردم در بحث کمک‌های مومنانه، بیان کرد: دیدیم که چطور مردم ما با یک ندای رهبری در جهت تحقق نیت ایشان حرکت کردند، این کار بر پایه اصول و عقاید دینی و اسلامی استوار است و این مسیر به کشورهای دیگر درس و الگو خواهد داد.
 
مربی تیم ملی کشتی، اظهار کرد: مردم ما علیرغم درآمد متوسط خود در همه زمینه‌ها همکاری کردند، اگر امروز این مردم از ورزشکاران و افراد مشهور توقع ویژه‌ای در این بحث داشته باشد توقعشان بسیار به‌جا است چرا که ما باید الگوی دیگران باشیم.
 
این معلم تربیت بدنی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معلمی شغل انبیا است و رسالت انبیا دعوت به کار خیر است،  اگر مدارس تعطیل نبود سعی می‌کردم بصورت مستقیم دانش آموزان و خانواده‌ها را با فرهنگ کمک مومنانه آشنا کنم، گرچه در حال حاضر هم در فضای مجازی سعی می‌کنم قدمی در این مسیر بردارم و از عموم مردم دعوت کنم تا در این رزمایش سهمی هر چند کوچک داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما