حمایت قهرمان پاراتکواندو جهان از «رزمایش کمک مومنانه»؛

نهضت همدلی برای دستگیری از نیازمندان بسیار ارزشمند است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۲۷
قهرمان پاراتکواندو جهان ضمن اعلام حمایت از رزمایش کمک مومنانه، گفت: به نظرم هیچ چیزی بالاتر و با ارزش‌تر از اینکه دست دیگران را بگیریم نیست.
۰
plusresetminus
نهضت همدلی برای دستگیری از نیازمندان بسیار ارزشمند است
احمد نریمانی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به ارزنده بودن انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور در راستای کمک به قشر ضعیف جامعه، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی خود یاد گرفتیم که همواره برای کمک به مردم و همنوعان به خصوص افرادی که از طبقه کمتر برخودار هستند تلاش کنیم.

وی افزود: همه ما انسان هستیم و اگر توانستیم دست کسی را بگیریم و دل کسی را شاد کنیم درجه و میزان آدمیت خود را نشان داده‌ایم البته منظورم جار زدن کار خیر نیست بلکه هرچه مخفیانه و تنها برای رضای خداوند باشد از جایگاه و اثر بالاتری برخوردار خواهد بود.

این ورزشکار که مسئولیت انجمن معلولان نکا را نیز برعهده دارد با بیان حضور پر رنگ این انجمن در مرحله اول کمک مومنانه در سطح شهرستان به ویژه برای قشر کم‌توان جسمی که یک هزار و ۵۰۰ نفر در نکا را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم در حد توان برای کمک به هم‌نوعان خود در تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی در صحنه باشیم و از این عمل نیز دریغ نکرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: من هم دوست دارم دست همنوعان خود را بگیرم چراکه در سختی‌هاست که باید به هم کمک کنیم و امروز در شرایط اقتصادی دشواری قرار داریم که ایجاب می‌کند بیش از گذشته سراغ هم را بگیریم و به رفع معضلات یکدیگر به خصوص در زمینه مالی یاری برسانیم.

وی با اعلام پیوستن به رزمایش کمک مومنانه، گفت: به نظرم هیچ چیزی بالاتر و با ارزش‌تر از اینکه دست دیگران را بگیریم نیست بنابراین هرکسی با هر توانی که دارد به این پویش اجتماعی بزرگ و ملی بپیوندد تا بتوانیم در کنار هم و با هم به بهتر شدن شرایط زندگی یکدیگر کمک کنیم.

نریمانی شرکت در این پویش را فراتر از توان مالی افراد توصیف و تصریح کرد: هرکس باتوجه به توانی که دارد می‌تواند پای کار رفع مشکل مردم باشد و حتما لازم نیست این کمک مالی باشد بلکه جمع‌آوری کمک دیگران هم خود اقدامی برای پویایی این رزمایش و در نتیجه کاستن از آلام مردم بوده و بسیار ارزشمند است.

وی خوشحالی نیازمندان را نتیجه بی‌نظیر شرکت در رزمایش کمک مومنانه خواند و افزود: واقعا لبخند حاصل از کاسته شدن یا رفع مشکلات مردم به خصوص کودکان خانواده‌های دارای معضل اقتصادی بهترین هدیه برای امثال من است.

این قهرمان پاراتکواندوی جهان متذکر شد: فراگیری بیماری کرونا در جهان و کشور ما به گونه‌ای بوده کار را هم برای کادر درمان از نظر رسیدگی به بیماران و هم خانواده‌ها از نظر اقتصادی بسیار سخت کرده و برگزاری این رزمایش‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه موجی از همدلی را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: این همکاری دوجانبه مردم و مسئولان در رفع مقطعی مشکلات نیازمندان یا حتی کاستن از سختی‌های اقتصادی آن‌ها اتفاق مثبتی است که در زمان‌های دشوار از سیل و زلزله گرفته تا فراگیری بیماری‌ها صحنه‌های زیبایی را رقم زده و امیدوارم با افزایش این همکاری در صورت بیشتر شدن اقبال عمومی به آن نتایج زیباتری را رقم بزند.

نریمانی با آرزوی ختم هرچه سریعتر فراگیری بیماری کرونا، تأکید کرد: امیدوارم با پایان کار ویروس کرونا در کشور و جهان شاهد روزهای خوب و سرشار از سلامتی در همه نقاط جهان بوده و از این لحظات در کنار هم بودن در این روزهای سخت، در آینده به عنوان خاطرات خوش مقابله با التهاب حاصل از این مهمان ناخوانده یاد کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم