کاپیتان مازندرانی باشگاه پرسپولیس به پویش کمک مومنانه پیوست؛

امید عالیشاه: کمک به اقشار ضعیف جامعه حال خوبی است که به آن افتخار می‌کنم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۳۳۹۲۵
کاپیتان مازندرانی باشگاه پرسپولیس گفت: حتی اگر بتوانم دست یک نفر را هم بگیرم از انجام هر کاری دریغ نمی‌کنم بلکه این عمل را وظیفه خود نسبت به مردم دانسته و به حال خوب حاصل از آن افتخار می‌کنم.
۰
plusresetminus
امید عالیشاه: کمک به اقشار ضعیف جامعه حال خوبی است که به آن افتخار می‌کنم
امید عالیشاه در گقت‌وگوی اختصاصی با بلاغ، گرفتن دست همنوع را کمترین وظیفه یک ایرانی در هر زمان به خصوص شرایط سخت کشور برشمرد و اظهار کرد: من هم اگر بتوانم دست همنوع و هموطن خودم را چه از لحاظ مادی و چه معنوی بگیرم و به آن ها کمک کنم خوشحال خواهم شد.

وی افزود: افرادی مانند ما چه در فضای مجازی و چه حقیقی جامعه که توان کمک و همچنین تشویق مردم برای یاری به یکدیگر را دارند نیز باید پای کار کمک به کاستن از مشکلات مردم بیاییم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران ضمن خرسندی از اجرای پویش‌های همدلانه در سطح کشور، خاطرنشان کرد: در شرایطی که بیماری کرونا نیز بر فشار اقتصادی روی دوش مردم افزوده است اجرای پویش کمک مومنانه برای دستگیری از محرومان و افراد کم‌توان اقتصادی جامعه امر بسیار پسندیده و ویژه‌ای است.

این بازیکن سطح اول فوتبال کشور ضمن اعلام پیوستن به پویش کمک مومنانه از همه افرادی که توان ایفای نقش در بهبود اوضاع اقتصادی هم‌نوعان را دارند برای شرکت در آن دعوت و اضافه کرد: حتی اگر بتوانم دست یک نفر را هم بگیرم از انجام هر کاری دریغ نمی‌کنم بلکه این عمل را وظیفه خود نسبت به مردم و جامعه دانسته و به حال خوب حاصل از آن افتخار می‌کنم.

وی گفت: باتوجه به ادامه شیوع بیماری کرونا بسیاری از اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه تحت فشار قرار گرفته‌اند و این باعث خوشحالی است که برخی مسئولان و افراد هستند تا برای رسیدگی به این خانواده‌ها کمک می‌کنند تا مشکلات آن‌ها بیش از این نشود.

عالیشاه با ابراز امیدواری نسبت به کاسته شدن از روند همه‌گیری و تلفات بیماری کرونا در سطح کشور و جهان، تصریح کرد: امیدوارم این ویروس منحوس هرچه سریعتر دست از سر مردم کشورم بر دارد تا شاهد بهتر شدن شرایط باشیم.

وی در ادامه به اثر حتمی برگزاری چنین پویش‌هایی با شرکت مردم پرداخت و افزود: در تمام رویدادهای مثبت و منفی کشور به اثبات رسیده که هرگاه مردم در صحنه بوده و پای کاری آمدند شگفتی رقم خورده است بنابراین امیدوارم در این مرحله نیز مانند مرحله اول مردم پای کار بیایند.

بازیکن مازندرانی قهرمان لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور اذعان کرد: علاوه بر کمک‌های مادی و اقتصادی بسیاری نیز از بدنه اجتماعی خوبی برخوردار هستند و طرفدارانی در سطح جامعه دارند که لازم نیست حتما خودشان برای تهیه بسته معیشتی اقدام کنند بلکه علاوه بر کمک معیشتی با دعوت از مردم برای پیوستن به چنین برنامه‌های بزرگ ملی می‌توانند به بهتر شدن حال هموطن خود کمک کنند..

این عضو با اخلاق فوتبال ملی ایران فضای مجازی را علاوه بر همه مشکلاتی که در سطح جامعه ایجاد کرده دارای ویژگی‌های مثبت و کارآمد اجتماعی توصیف و اضافه کرد: بستر اطلاع‌رسانی و ارتباط‌گیری فضای مجازی راهکار مناسبی برای انتقال این حال خوب کمک به همنوع با دعوت از یکدیگر است.

وی در پایان گفت: مطمئن هستم مردم ما که همواره در شرایط سخت به کمک هم می‌آیند این بار نیز اتفاق کم‌نظیری را با پیوستن به پویش اجتماعی و اقتصادی کمک مومنانه در سطح کشور رقم خواهند زد چراکه اگر حال جامعه خوب باشد یقیناً اثر آن در زندگی تک تک ما نیز نمایان و سبب بهتر شدن حال خودمان نیز خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴