استاد موسیقی نواحی ایران به کمپین «رزمایش کمک مؤمنانه» پیوست؛

مهر مردم در حرکت عظیم کمک مومنانه حماسه می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۳۳۶۲۲
استاد موسیقی نواحی ایران گفت: دیدن شادی مردم و رفع نیاز و مشکلات معیشتی یک خانواده بسیار برایم خوشحال‌کننده و دل‌نشین است ازاین‌رو همه مردم و خیرین را برای شرکت در این حرکت عظیم و خداپسندانه دعوت می‌کنم تا بتوانیم با همدلی و همراهی یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.
۰
plusresetminus
مهر مردم در حرکت عظیم کمک مومنانه حماسه می‌شود
سیدکمال محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ بابیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه که در راستای بهبود معیشت مردم در این شرایط حساس جامعه یک اقدام خیرخواهانه است گفت: ویروس منحوس کرونا متأسفانه موجب خسران زیادی به مردم در اقشار و صنوف مختلف شد ولی رزمایش کمک مؤمنانه توانست تا حد زیادی این خسارت را جبران کند.
 
وی تصریح کرد: شور و شوق خیرین، مردم و نهادهای اجرایی در تهیه و توزیع این بسته‌های حمایتی قابل‌تقدیر است اما باید کرامت و آبروی مردم در توزیع این بسته‌ها حفظ شود.
 
استاد موسیقی نواحی با اشاره به اینکه یکی از قشرهایی که از این ویروس آسیب‌دیده، هنرمندان هستند گفت: متأسفانه با شیوع این ویروس خطرناک بسیاری از کارهای هنری و آموزشگاه‌ها تعطیل‌شده و هنرمندان را با مشکلات جدی اقتصادی روبرو شدند که می‌طلبد در رزمایش کمک مؤمنانه به این قشر نیز توجه ویژه‌ای شود.
 
محمدی مساجد را یکی از پایگاه‌های اصلی جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه دانست و افزود: هرچند مردم از نعمت اقامه نماز جماعت در مساجد به‌واسطه این ویروس محروم شدند ولی مساجد توانستند یکی از کارکرد اصلی خود را که خدمت و هدایت مردم به مسیر راستین است را ادامه دهند و این رزمایش بهترین نوع خدمت در این شرایط بود.
 
وی بابیان اینکه ادامه رزمایش کمک مؤمنانه، خیزش مهربانی و همدلی در کشور بود عنوان کرد: مردم مهربان و نو دوست ایران اسلامی همه حال، به‌ویژه در شرایط سخت کنار یکدیگر بودند و هر جا که نیاز به کمک هم‌وطنان بود این همدلی، همبستگی و مهربانی در جامعه رنگ و بوی بیشتری پیداکرده که نشانه انسانیت است.
 
استاد موسیقی نواحی ایران تصریح کرد: هرچند هنرمندان نیز آسیب‌دیده از این وضعیت هستند ولی در کنار سایر مردم حضور دارند و در حد و توان خود هم‌قدم با سایر نهادها و خیرین از این پویش خداپسندانه حمایت خواهند کرد.
 
محمدی با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و عید غدیر گفت: جهت ترویج این فرهنگ همدلی و کمک مؤمنانه در حال آماده‌سازی موسیقی برای این ایام هستیم تا ضمن بالا بردن روحیه مردم، این پویش نیز باقدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.
 
وی در پایان ضمن پیوستن به کمپین «رزمایش کمک مؤمنانه» بیان کرد: دیدن شادی مردم و رفع نیاز و مشکلات معیشتی یک خانواده بسیار برایم خوشحال‌کننده و دل‌نشین است ازاین‌رو همه مردم و خیرین را برای شرکت در این حرکت عظیم و خداپسندانه دعوت می‌کنم تا بتوانیم با همدلی و همراهی یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما