فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

تهیه و توزیع 1200 بسته معیشتی در دهه امامت و ولایت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۲۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از تهیه و توزیع 1200 بسته معیشتی در دهه امامت و ولایت خبر داد.
۰
plusresetminus
تهیه و توزیع 1200 بسته معیشتی در دهه امامت و ولایت
جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: در ادامه رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه در کشور که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت رهبری را به همراه داشت و در کشور بیش ار هفت میلیون و 150 هزار بسته معیشتی تهیه و بین سه میلیون و 500 هزار خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد و باعث همدلی بین نهادهایی مثل بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اقشار بسیج و آحاد مردم کشور شد از ظرفیت‌های معنوی که در بستر زمانی پیش روی ما است می‌خواهیم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را که هم‌زمانی با شعار سال رهبری که سال نهضت جهش تولید است، دارد را به اجرا بگذاریم.

وی بیان کرد: هدف ما به صحنه آوردن تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها، نهادها و اقشار مختلف بسیج و مردم در پشتیبانی، حمایت و کمک‌های مالی برای هم‌افزایی در تقویت نهضت جهش تولید و کمک مومنانه همزمان با سه مناسبت بزرگی که در آن قرار و پیش‌رو داریم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: مناسبت اول عید قربان تا عیدغدیر است که دهه امامت و ولایت است که جلب مشارکت مردمی و نهادهای انقلابی، تعامل و هم‌افزایی بین بسیج و نهادهای حمایتی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و بخشی از نذورات و قربانی‌هایی که مردم داشتند را هدایت و دوباره لیست را بروز رسانی کردیم و قرار است جامعه هدف ما که هزار و 200 نفر هستند در مرحله اول از عیدقربان تا عیدغدیر طی رزمایشی در ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 14 مردادماه با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران و مسئولان شهرستانی و مردم اجرا خواهد شد.

اصغری تصریح کرد: مرحله دوم در دهه اول محرم اجرا خواهد شد و بنا داریم از ظرفیت مساجد، منابر، موکب‌ها، هیات‌ها، خادم شهدا، راهیان نور، مداحان، گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض الحسنه مردم‌یار، پایگاه‌های مقاومت که نذورات را جمع‌آوری می‌کنند بین خانواده‌ها و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

وی افزود: مرحله سوم دهه آخر ماه صفر است از اربعین تا رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا (ع) که در این مرحله از فضای معنوی اربعین حسینی و رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا (ع) و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تمامی رده‌های بسیجی، یگان‌های عملیاتی، پایگاه‌های مقاومت، هیات‌ها، مساجد، موکب‌ها، آشپزخانه‌های گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض الحسنه مردم‌یار، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

اصغری در ادامه گفت: در شهرستان برای اجرای این کار دو جلسه داشتیم که یک جلسه را با امام جمعه و یک جلسه را حضور سپاه، فرماندار و امام جمعه برگزار و قرار شد شرکت‌ها و ادارات پای کار بیایند تا بتوانیم هم سبد معیشتی بدهیم و هم کمک به مردم محروم داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، اظهار کرد: در مرحله دوم اگر به بازگشایی مدارس برسیم یک بخشی از کار ما تهیه لوازم التحریر است که به دانش آموزانی که نیازمند هستند اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما