تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۶۴۴
دبیر جشنواره بانوی تراز انقلاب از ارسال ۴۳۰ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار در استان مازندران برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
ارسال 430 اثر به جشنواره بانوی تراز انقلاب در مازندران
مریم عابدزیدی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به اینکه این جشنواره نخستین بار در استان مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای مهر امسال تاکنون حدود ۶۰ برنامه در قالب کارگاه، نشست، کرسی آزاد اندیشی در موضوعات تخصصی زنان با محوریت جشنواره بانوی تراز انقلابی در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شد.

 وی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: با پنج هدف از قبیل، توانمند سازی زنان در عرصه‌های سبک زندگی، عفاف و حجاب، پاسخ به سوالات و شبهات دانشجویان در مسائل زنان، تبیین هویت فعلی زن مسلمان در اجتماع و برگرداندن هویت واقعی به وی، شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی و تبیین نگاه اسلام و غرب به زن برگزار می‌‌شود.

 دبیر جشنواره بانوی تراز انقلاب تصریح کرد: تبیین ملموس ویژگی‌های حضرت زهرا (س) برای دختران و زنان، تبیین الگوی بانوی انقلابی و کمک به بازیابی هویت حقیقی زن مسلمان از نتایج و پیامد‌های مورد انتظار اجرای این برنامه است.

وی به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: هنر‌های تجسمی از قبیل پوستر، عکس، نقاشی، طراحی، ادبیات شامل شعر و داستان، ادبیات نمایشی از فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم صدثانیه‌ای، انیمیشن، فیلم سوژه موبایلی، پادکست و مقاله نویسی است.

 عابدزیدی استقبال از جشنواره را خوب عنوان کرد و یادآور شد: آثار از طریق دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌ها به دبیرخانه و یا پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش ارسال شد که تا ۵ بهمن ماه مهلت ارسال آثار بود و در 27 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی آمل برگزار و به نفرات برتر جشنواره نیز جوایز ارزنده اهداء می‌شود.

وی از ارسال ۴۳۰ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: دانشجویان از دانشگاه‌های شهرستان‌های بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر در بخش‌های جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما