تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۳۹۹۹۹۹
امام جمعه نکا بسیج و جهادگران بسیجی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است.
۰
plusresetminus
جهادگران بسیجی از برکات انقلاب اسلامی هستند/ بسیج بهترین تشکیلات بکارگیری نسل جوان در گام دوم انقلاب
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به روشن بودن نقش مثبت بسیج در زمینه‌های گوناگون برای همه، اظهار کرد: ازجمله در زمینه سازندگی و همین جریانات سیل آخر سال 97 و اوایل سال 98 حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی در امداد و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان با کمک‌های فوری و کوتاه مدت بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: حضور سپاه و بسیج در اقصی نقاط بسیار پر رنگ بود و اعتمادی که مردم به این نهاد دارند براساس باورهای دینی و انقلابی و تجربه این چهار دهه در رابطه با بسیج بوده و با خدمات صورت گرفته از سوی بسیج، مردم به این نهاد اعتماد کرده، کمک‌های خود را به این نهاد داده و از آن حمایت می‌کنند.
 
* اشتیاق مردم و مسئولان در سپردن پروژه‌ها به بسیج
امام جمعه نکا بسیج را در عمل بسیار اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: انصافاً بسیج بسیار تاثیرگذار است و بعد از جریان سیل نیز وارد سازندگی و خدمت‌رسانی میان‌مدت و بلندمدت بخصوص در خانه‌سازی شده که در بعضی از پروژه‌ها امروز نیز در بسیاری از مناطق مردم و حتی مسئولان دوست دارند که خیلی از پروژه‌ها را بسیج سازندگی قبول کند.

این مسئول اضافه کرد:  چراکه بسیج تعهد بیشتری دارد و خیلی در بند دریافت پول دریافت و زمان دریافت آن نبوده و به موقع کار خود را درست انحام می‌دهد بنابراین همه خدمات بسیج را قبول دارند و نقش بسیج در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی، امنیتی، بهداشت و درمان، مسائل اجتماعی، فرهنگی و ازجمله در سازندگی بسیار موثر و روشن است.
 
* توجه بیشتر مردم به بسیج
وی بسیج و گروه‌های جهادی بسیج را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم باید اقبال خود نسبت به بسیج را بیشتر و بهتر کنند به‌خصوص حضور نسل جوان نیز باید هم از نظر کمی و هم کیفی در بسیج بیش از پیش باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: براساس بیانیه گام دوم نیز مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نیز باید در بستر یک تشکیلاتی به کار گرفته شود که بهترین تشکیلات همین بسیج است.

وی افزود: بنابراین یکی از کانال‌هایی که جوانان می‌توانند از طریق آن به عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی وارد شوند تشکیلات بسیج است تا جوانان با ورود به بسیج بتوانند در این حوزه‌های گوناگون گام دوم انقلاب برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی نقشی بهتر از گام اول ایفا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴