کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خبر داد

شوق مازندران برای تشییع مسافر تازه رسیده به میهن

3 تير 1398 ساعت 19:53

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: پیکر مطهر شهید ابراهیم عشریه که هم اکنون در تهران استقرار دارد پس از حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، روز چهارشنبه در میان درخواست شهرهای مختلف استان برای میزبانی از شهید وارد مازندران می‌شود.


مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه به کشور، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید از طریق رزمندگان حزب‌الله لبنان تحویل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داده شد و شامگاه گذشته هواپیمای مسیر پروازی دمشق به تهران پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم از جمله شهید عشریه را وارد کشور کرد.

وی افزود: صبح امروز پیکر مطهر شهید به معراج شهدای تهران منتقل شد و بعدازظهر نیز در مکان معراج شهدا مراسم استقبال و دیدار خانواده شهید با پیکر مطهر با حضور دوستان، بستگان و علاقه‌مندان به شهید برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با بیان تدارک برنامه‌های مختلف در خارج از استان مازندران برای شهید عشریه، خاطرنشان کرد: امشب نیز در دانشگاه امام حسین(ع) که محل خدمت شهید بود مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: صبح روز سه‌شنبه نیز مراسم ویژه‌ای در صبحگاه دانشگاه امام حسین(ع) برای شهید در نظر گرفته شده و پس از آن نیز مراسم تشییع نمادین شهید از مسجد دانشگاه تا حرم شهدای گمنام ورودی این دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی گفت: سپس پیکر مطهر شهید از تهران به استان قم منتقل می‌شود تا در غروب روز سه‌شنبه مراسم ویژه‌ای در حرم حضرت معصومه(س) با حضور علاقه‌مندان به مکتب شهادت و مردم قدردان آن استان برگزار شود.

شعبانی تصریح کرد: در شامگاه سه‌شنبه نیز مراسم ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی شده تا پیکر شهید در مراسم دعای توسل که هر هفته در این روز در این مکان مقدس برگزار می‌شود حاضر شود.

وی افزود: صبح روز چهارشنبه نیز در مرکز علویون قم که شهید عشریه در آن به عنوان مربی و استاد به آموزش پاسداران و نیروها می‌پرداخت در میان مربیان و دانش آموختگان حاضر شده و مراسمی نیز در آن مرکز برگزار خواهد شد.


* شوق مازندران برای تشییع مسافر تازه رسیده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا تأکید کرد: پس از اتمام این برنامه‌ها پیکر مطهر شهید رهسپار استان مازندارن می‌شود و طبق درخواست شهرستان‌هایی که در مسیر ورود شهید به مازندران تا نکا قرار دارند پیکر مطهر شهید در این شهرستان‌ها نیز تشییع خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های مجاور به خصوص شهرهای سیل‌زده استان نیز درخواست حضور شهید را برای برگزاری مراسمات ویژه‌ای داشته‌اند که به نظر می‌رسد باتوجه به حجم درخواست‌ها برای میزبانی از شهید مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ختم می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های حضور شهید در نکا با هماهنگی خانواده شهید، فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان درحال پیگیری است و طی روزهای آینده خبر دقیق چگونگی، زمان و مکان برگزاری مراسم شهید در شهرستان به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان نکا و منطقه رسانده می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 393707

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/393707/شوق-مازندران-تشییع-مسافر-تازه-رسیده-میهن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com