تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۸۷۱۵۱
امام جمعه موقت زیراب گفت: طرح سناریوی وقوع جنگ یک حمله ایذایی برای غفلت از جنگ اقتصادی وتمرکز نسبت به آن است، لذا باید توجه ویژه داشت چه کسانی عوامل این حمله ایذایی هستند.
۰
plusresetminus
طرح سناریوی وقوع جنگ یک حمله ایذایی برای غفلت از جنگ اقتصادی است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محسن قبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فضاسازی‌های اخیر در ایجاد فضای روانی جنگ و صلح در کشور اظهار کرد: امروز در صحنه جنگ نرم که نمی‌توان آن را دریک حوزه خاص محدود کرد وظیفه همه فرهیختگان بصیرت افزایی وروشنگری است.

وی خاطرنشان کرد: طرح موضوع وقوع جنگ بین ایران وآمریکا یا دیگر اذنابش، دریک نگاه تحلیلی وموشکافانه به راحتی می‌توان دریافت که این ماجرا صرفا یک سیبل مجازی است برای انحراف اذهان اجتماعی‌ است.

امام جمعه موقت زیراب افزود: اگر قرار بود جنگی درگیرد پیش‌تر از این باید اتفاق می‌افتاد که از نظر دفاعی کشور به این قدرت و اقتدار نرسیده بود.

قبادیان به انتشار ویدئوی تحلیلی از یک شبکه آمریکایی اشاره و اظهار کرد: در این ویدئو تحلیل‌گر با ظرافت خاصی قدرت پهبادی کشورمان را توصیف می‌کرد و اذعان داشت آنچه می‌داند و داده‌های تحلیل اوست مربوط می‌شود به 2سال قبل و باتوجه به داشته‌های ایران در 2سال گذشته تاکنون به مراتب قوی‌تر و سهمگین ترشده است.

وی افزود: جالب اینجاست که اشاره می‌کرد به مهندسی معکوس پهباد آمریکایی توسط ایران،خب با این حساب وقتی دشمن ازما چنین تحلیلی دارد کدام عقل سلیم حکم به وقوع جنگ خواهد داد؟!

امام جمعه موقت زیراب با بیان اینکه باید نتیجه گرفت کاسه‌ای دیگر زیرنیم کاسه است، اظهار کرد: ما امروز با ارائه راهبرد گام دوم انقلاب مواجه هستیم و دشمن به خوبی می‌داند دراین مصاف ایدئولوژیک باید نگاه ها وتصورات جامعه را هدف قرار دهد وبهترین راه برای کسب این موفقیت جنگ اقتصادی است.

قبادیان افزود: در میادین نبرد اصطلاحی داریم به نام "حمله ایذایی "برای غفلت رزمندگان ازهدف اصلی، طرح سناریوی وقوع جنگ یک حمله ایذایی برای غفلت از جنگ اقتصادی وتمرکز نسبت به آن است، لذا باید توجه ویژه داشت چه کسانی عوامل این حمله ایذایی هستند.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که بگوییم همان‌هایی که باید در جنگ اقتصادی جلودار مبارزه باشند، هراس و سایه جنگ نظامی را برجامعه می‌گسترانند و البته کاملا کاذب و مجازی.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به علل این فضاسازی‌ها تاکید کرد: علت را به 2گونه می‌شود تحلیل کرد، نخست ناتوانی و درماندگی در مبارزه با دشمنان در میدان نبرد اقتصادی و دوم، عدم وجود اراده مبارزه و تعمد در فائق آمدن دشمن.

قبادیان خاطرنشان کرد: در جنگ نظامی کشور امتحان خود را پس داده و بقول سردار سرافراز ایران حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه باآمریکا نیازنیست نیروهای نظامی ایران واردعمل بشوند خودسردار به تنهایی کافی است، طهرانی‌مقدم‌ها آنچنان زیرساخت را محکم بنا نهادند که لازم به توصیف و تحلیل نیست.

وی با بیان اینکه امروز جریان غربگرا که همان لیبرال‌های داخلی هستند تلاش میکنند تا به هرنحوی درصحنه باقی بمانند اما به طرز عجیبی درحال خودزنی هستند، افزود: وقتی دولت آمریکا مستقیم وغیرمستقیم اعلام می‌کند به دنبال جنگ نظامی نیست واین رجزخوانی‌ها نمایشی است اصرار لیبرال‌های داخلی بر وقوع جنگ صرفا یک استند آپ کمدی ناشیانه است.

امام جمعه موقت زیراب اظهار کرد: آنچه ازجانب رئیس جمهور ایالات متحده گفته می‌شود دلالت بر موافقت او با برجام دارد اما او به دنبال تکرار مذاکرات است تا در داخل آمریکا خود را فاتح این دعوای سیاسی کند که برجام2 به نام او ثبت شود.

قبادیان در پایان تصریح کرد: حال پیدا کنید پرتغال فروش را،هنگامی که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مطمئنا جنگی نخواهدشد و مذاکره هم نخواهیم کرد، آنانکه برخلاف عمل و حرکت می‌کنند کدام سوی میدان قرارگرفته‌اند؟

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴