کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران در گفت‌وگو با بلاغ:

نقش موثر مردم در حماسه 9 دی غیرقابل انکار است/ لزوم هوشیاری مسئولان برای خنثی‌سازی اهداف دشمنان

9 دی 1397 ساعت 10:15

استاندار مازندران بر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم برای خنثی‌سازی توطئه‌های جدید دشمنان تاکید کرد و گفت: نقش موثر مردم در حماسه 9 دی غیرقابل انکار است.


به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ با اشاره به سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: جنگ بین استضعاف و استکبار و جنگ بین حق و باطل در مقاطع گوناگون از زمان صدر اسلام، واقعه عاشورا، انقلاب اسلامی بوده و تا زمانی که بشر باشد این جدال همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در زمان‌های حساس چهار دهه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران نقش مهمی در زمان‌های حساس کشور مانند پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، عرصه سازندگی، جنگ اقتصادی و حماسه 9 دی داشتند و این نقش‌آفرینی غیرقابل انکار است.

استاندار مازندران تصریح کرد: اگر انقلاب ایران دارای چند رکن باشد؛ ایدئولوژی اسلام، رهبری و حضور مردم در جریان انقلاب از ارکان اصلی و موجب ماندگاری بقای این نظام است.

حسین‌زادگان افزود: کمتر کشوری مانند ایران در دنیا پیدا می‌شود که با فاصله هر دو سال انتخابات برگزار کند و شاهد مشارکت بالایی از مردم باشد اما این امر در جمهوری اسلامی و در مناسبت‌های مختلف مانند راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های حساس با حضور حماسی مردم همراه می‌شود که نشان از جریان غیرقابل توقف انقلاب، ایدئولوژی اسلام و برگرفته از آرمان‌هایی است که آحاد جامعه به آن پایبند هستند.

این مسئول تاکید کرد: تمامی مسئولان و مردم باید به یاد داشته باشند که وارث چه میراثی هستند و به چه قیمتی در این جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای فتنه‌های جدید، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری احتمال بروز هرگونه فتنه جدید توسط دشمنان انقلاب اسلامی در کشور وجود دارد که لازم است با هوشیاری و انسجام داخلی این برنامه‌ریزی‌ها خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه سیاسی و تفاوت دیدگاه‌ها در هر زمینه‌ای وجود دارد اما نباید اختلاف جهت ایجاد شود چراکه دشمن به فکر دشمنی و دسیسه جدید است که امیدواریم حضور مردم و تلاش بیشتر مسئولان خطرها را از این کشور دفع کند.

حسین‌زادگان گفت: مسئولان و مدیران استانی در مازندران باید اقدامات لازم را برای افزایش امید اجتماعی، افزایش رضایتمندی مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی به‌کار گیرند تا همه در کنار هم بتوانیم از گلوگاه‌های سخت به راحتی عبور کنیم. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 371808

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/371808/نقش-موثر-مردم-حماسه-9-دی-غیرقابل-انکار-لزوم-هوشیاری-مسئولان-خنثی-سازی-اهداف-دشمنان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com