معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۷۱۳۲۲
معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود و در نهایت تصمیم به تغییر هیأت برعهده فدراسیون است.
۰
plusresetminus
گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود
به گزارش بلاغ، کسری منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ورزش دارای فراز و نشیب‌هایی است، اظهار کرد: معمولا در همه هیات‌های ورزشی این مشکلات مختلف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظرها امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: با دبیر فدراسیون جلسه تشکیل و نقطه‌نظرات و پیشنهادات توسط طرفین اعلام شد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: مقرر شد که کم و کسری‌هایی که وجود دارد جبران شده و بوکس به وضعیت عادی خود برسد.

منوچهری در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره عدم شرکت مدیرکل برای تغییر رئیس فدراسیون، گفت: حسین‌زادگان با اطمینان اینکه رئیس فدراسیون حضور دارد می‌خواست حضور یابد اما چون رئیس فدارسیون حضور پیدا نکرد وضعیت تا حدودی تغییر کرده است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هیات‌ها بخش خصوصی و عمومی فعالیت دارند، افزود: به‌عنوان متولی هیات‌های ورزشی نظارت ادواری و سالیانه انجام می‌دهیم چرا که باید تحت کنترل و نظارت وزارت ورزش باشد.

وی بیان کرد: برای بود و نبود رئیس هیات تصمیم‌گیری‌ها باید براساس مراحل قانونی صورت گیرد.

منوچهری درباره برگزاری مجمع برای تغییر رئیس هیات بوکس، تصریح کرد: هر مجمع فوق‌العاده برای تغییر رئیس هیات تشکیل می‌شود رئیس فدراسیون و نائب رئیس تشخیص می‌دهند، البته تغییر رئیس هیأت نیاز به بررسی بیشتر دارد.

منوچهری خاطرنشان کرد: 51 هیات استانی و 870 هیات شهرستانی و انجمن‌های ورزشی که دارای چندین رشته ورزشی هستند در استان فعالیت می‌کنند و نظارت‌ها تا حدودی سخت است اما تغییر روسای هیأت‌های روال قانونی دارد.

وی با بیان اینکه باید به ورزش بوکس نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: نگاه المپیکی به این ورزش داشته باشیم با توجه به مدال‌های خوب و زیاد و یکی از رشته‌های پر مدال است و باید در این بخش نگاه‌ها تقویت شود.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: گزارش توسط اداره کل ورزش و جوانان جمع‌آوری و همچنین هیات بوکس هم گزارش خود را آماده و برای بررسی به رئیس فدراسیون ارسال شود.

منوچهری درباره عزل و نصب‌ها، ادامه داد: برای عزل و نصب‌ها نباید سریع تصمیم گرفت و باید از زمان حداکثر استفاده را کرد.

وی گفت: ورزش مازندران سرآمد ورزش کشور است و می‌تواند از بهترین‌ها باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲