تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۶۱۸۲۴
استاندار مازندران، گفت: افزایش قیمت مصالح و گرانی ارز باعث شد تا سرعت پیشرفت ساخت ورزشگاه وطنی کاهش یابد اما پیمانکار با تلاش بیشتر اکنون عقب ماندگی را جبران کرد و به امید خدا اولین بازی تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
مشکلات ارز سرعت ساخت ورزشگاه وطنی را کند کرد/بازی نخست نساجی در ورزشگاه خانگی
به گزارش بلاغ، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در گفت‎و‎گو با خبرنگارما، اظهار کرد: استادیوم شهید وطنی استادیومی قدیمی و فرسوده است که پس از ۲۴ سال تیم نساجی قائم‌شهر افتخار آفرید و به لیگ برتر راه یافت و باید یک استادیوم خانگی برای این تیم آماده می‌کردیم تا بتواند به عنوان مکان ورزشی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به افزایش گنجایش ورزشگاه شهید وطنی قائم‎شهر، افزود: تیم نساجی مازندران از هواداران خونگرم زیادی برخوردار است و نیاز به ورزشگاه با گنجایش بیشتر نیازمند بوده بنابراین تصمیم انقلابی گرفتیم به طوری که با همکاری تمامی مسئولان شاهد بهره‌برداری از استادیوم تقریبا ۱۵ هزار نفری هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه به بهانه بازسازی، استادیومی جدید ایجاد کردیم که هم ضوابط لازم و گنجایش را دو برابر کرد، تصریح کرد: این استادیوم نعمتی برای مردم قائم‌شهر است که راحت می‌توانند حضور پیدا کنند که تاکنون پیشرفت کار خوب بود.

این مسئول در پاسخ به دلیل کندی روند بازسازی و احداث در برخی از زمان‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به شوک وارد شده در بازار و گرانی برخی از مصالح مورد نیاز پیمانکار بدنبال رایزنی با اداره ورزش بودند تا اختلاف قیمت و افزایش قیمت بازار را با یکدیگر تعیین تکلیف کنند که اکنون این مشکل نیز رفع شد و اکنون روال با سرعت بیشتر ادامه دارد.

اسلامی بیان کرد: شیرینی و حلاوت این حرکت جهادی و انقلابی مسئولان آن بود که ورزشکاران اولین بازی خود را در ورزشگاه وطنی برگزار کنند که این اقدام عملی خواهد شد.

وی بیان کرد: به محض آنکه بازی نخست برگزار شد قبل از بازی دوم پشت جایگاه مربوط به رختکن‌ها نیز تعمیر می‌شود و حداکثر تا پایان مرداد ماه تمامی عملیات این استادیوم را شاهد خواهیم بود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نباید اجازه دهیم کسی تخریب ذهن مردم را انجام دهد، تصریح کرد: در استان مازندران به دنبال رسیدگی بموقع ه مشکلات مردم هستیم تا تراز کیفی زندگی مردم را افزایش دهیم.

این مسئول یادآور شد: این استادیوم مال مردم است و کسی نمی‌تواند از آن استفاده تیلیغاتی کند، این مکان ظرفیتی ملی بوده و با همت همه مردم ساخته شد و برد و باخت آن برای کسی نیست.

اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مدیریت و اسپانسر این باشگاه این تلاش را قدر بدانند و باید نشان دهیم که می‌توانیم ارتقاء پیدا کنیم و بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به همگان نشان دهیم.

وی به گرانی موجود در بازار که سرعت پیشرفت ساخت ورزشگاه را کند کرده بود اشاره کرد و گفت: مردم باید توجه کنند که دشمن در کمین است و می‌خواهد دولت را از انقلاب دور نگه دارد و تا جایی که می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که بین همگان اختلاف ایجاد شود و در جهت توسعه نارضایتی مردم گام بردارد.

استاندار مازندران بیان کرد: دشمن به سراحت اعلام کرد که ما از جنگ سایبری نتیجه نمی‌گیریم و جنگ اقتصادی تکلیف ایران را مشخص می‌کند بنابراین دشمن جنگ اقتصادی را هدف قرار داده و هنگامی‌که دشمن جنگ خود را در زمینه ارز آغاز کرد رئیس جمهور تلاش می‌کند تا این مشکلات مدیریت شود اما برخی از افراد سعی کردند تا این شوک بازار را مؤثر جلوه دهند.

این مسئول افزود: با توجه به شوک بازار این وقفه طبیعی بود زیرا هنکامی که پیمانکار میلگردی را که در گذشته ارزان‌تر می‌خرید حال دو برابر شد، در نتیجه فعالیت پیمانکار برای ساخت نیز راکد شد و حتی در طی دو هفته مشکلات ارز کل کشور را دچار شوک کرد اما امیدواریم با توجه به اراده دولت و نصایح رهبری برای تصمیمات خاص کشور از این مرحله عبور دهیم.

اسلامی درباره رفتار هواداران نساجی در اولین بازی خود در نساجی، گفت: هوادران حتما واکنش خوبی خواهند داشت و شاد خواهند شد و امیدواریم عاقلانه این تیم را حمایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما