تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۵۳۳۴۰
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: برخی از وزارتخانه‌ها یا دستگاه‌های دولتی با وجود کالاهای مشابه داخلی از اجناس خارجی استفاده می‌کنند که این برخلاف توصیه رهبری است و باید شیوه‌های اقتصاد مقاومتی در دولت اصلاح شود.
۰
plusresetminus
دولت شیوه‌های اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اصلاح کند/لزوم خرید محصول ایرانی توسط تمام مردم
سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به حمایت‌های سپاه در مناطق زلزله‌زده، اظهار کرد: اسکان موقت زلزله‌زدگان در بخش های تحویل کانکس، موادز غذایی، پوشاک، رسیدگی وضعیت بهداشتی و دامپزشکی اولین وظیفه‌ای بود که سپاه مازندران با کمک مردم آن‌ها را انجام داده است.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی زلزله‌زدگان اسکان دائم بوده است، خاطرنشان کرد: 56 واحد مسکن افراد زیرپوشش بهزیستی با پرداخت تسهیلات بلاعوض از سوی بهزیستی و همچنین سپاه پاسداران با تخصیص اعتبار و تامین نیروی انسانی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی مازندران در حال ساخت است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از این اعتبارات از سوی مردم تامین شده است، تصریح کرد: مردم استان مازندران در کارهای خیر پیش‌قدم هستند.

این مسؤول افزود: به‌زودی زمینی برای ساخت 18 واحد مسکونی دراختیار گروه‌های جهادی قرار داده می‌شود و با تشکیل کارگاهی در منطقه هر 10 روز یک تیم فنی و مهندسی از هر شهرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند.

بابایی یادآور شد: با پیشرفت صورت گرفته امیدواریم تا سالروز تشکیل سپاه پاسداران در سال 97 تعدادی از این منازل تحویل مددجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، کمک به مردم از مستحباتی است که مقام آن بسیار بالا است، اظهار کرد: امروز کار در مناطق زلزله‌زده مصداق کمک به مردم است و افرادی که علاقه دارند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند می‌توانند به بسیج سازندگی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به چگونگی حمایت سپاه از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال آینده، اظهار کرد: سپاه قوی‌تر از سال‌های گذشته در موضوع اقتصادمقاومتی ورود می‌کند و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی هم در این موضوع خوب عمل کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، چینش درست مشاغل، ایجاد فرهنگ کار و فرهنگ درست مصرف کردن است و خانواده‌ها با هر امکاناتی که دارند شغل ایجاد کنند.

بابایی با اشاره به اینکه ثروت این کشور زیاد است اما شناسایی منابع صورت نگرفته است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی از تمامی منابعی که در اختیار کشور قرار دارد استفاده شود.

وی افزود: تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است و همه باید به این نکته توجه داشته باشند که با تکیه بر توان خود نسبت به ایجاد اشتغال اقدام کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بر لزوم خرید محصول ایرانی توسط تمامی هموطنان تاکید کرد و یادآور شد: اگر تولیدکنندگان نیازهای خود را با محصولات ایرانی تامین کنند به صورت متقابل محصولات آن‌ها به فروش می‌رسد.

این مسئول درباره وظایف دولت در تحقق اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ادامه داد: دولت باید از ورود کالای قاچاق، واردات بی‌رویه، تاثیر تعرفه‌های بالا برای جلوگیری از ورود و حمایت از کالاهای ایرانی می‌تواند در تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

بابایی گفت: برخی از وزارتخانه‌ها یا دستگاه‌های دولتی با وجود کالاهای مشابه داخلی از اجناس خارجی استفاده می‌کنند که این برخلاف توصیه رهبری است و باید شیوه‌های اقتصادمقاومتی در دولت اصلاح شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴