تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۴۶۰۳۹
مدیر جهاد کشاورزی نکا از افتتاح چهار طرح در پنج نقطه از شهرستان نکا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 12 نفر در ایام دهه فجر خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی طاهری در گفت‌وگو با پیک نکا با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به منظور بهره‌برداری در دهه فجر در نکا، اظهار کرد: به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار طرح در سطح این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها در دو بخش مرکزی و هزارجریب شهرستان نکا اجرایی و آماده بهره‌برداری شده که در مجموع یک میلیارد و 717 میلیون تومان اعتبار برای این چهار پروژه اختصاص داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان چگونگی اشتغال‌زایی پروژه‌های مورد بهره‌برداری در ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه‌ها درمجموع برای 12 نفر به صورت مستقیم و بیش از 25 نفر به صورت غیر مستقیم در بازه‌های زمانی ثابت و فصلی اشتغال‌زایی می‌شود.

این مسئول در تشریح پروژه‌های مد نظر، اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها مجموعه شالیکوبی به ظرفیت 20 تن در روستای تازه‌آبادکلا از توابع بخش مرکزی شهرستان نکا است که با اعتبار 970 میلیون تومان شامل 325 میلیون تومان تسهیلات برای چهار نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل می‌کند.

وی گفت: دومین مجموعه مربوط به یک واحد تولید و پرورش قارچ در روستای دنگسرک در تراز مشاغل خانگی است که با اعطای تسهیلات 150 میلیون تومانی با ظرفیت 10 تن در سال اجرایی شده تا بتواند برای سه نفر به صورت مستقیم و 10 نفر در هر دوره به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

طاهری در ادامه به پروژه‌های آبیاری قطره‌ای در دست اجرا پرداخت و تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های اجرایی مربوط به آبیاری قطره‌ای در دو روستای بایع‌کلا و نوذرآباد می‌شود که باتوجه به گستردگی برنامه‌های قابل اجرا در ادامه کار این دو مجموعه، با احتساب وام بلاعوض 87 میلیون تومانی برای هر یک به صورت نمادین افتتاح می‌شوند.

در پایان وی آخرین پروژه را مربوط به بخش هزارجریب در روستای پوروا برشمرد و افزود: این طرح یک واحد دامپروری گوسفندی است که با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آماده اجرا و بهره‌برداری شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲