تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۳۳۸۱۴۶
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت: وقتی می‌بینیم که از جریانی این‌طور ترامپ اظهار خوشحالی می‌کند، باید بدانیم که داریم به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این به صلاح نیست.
۰
plusresetminus
بودجه 97 دولت در جامعه التهاب ایجاد کرد/ اظهار خوشحالی ترامپ نشان‌دهنده خدمت اغتشاشگران به آن‌ها است
به گزارش بلاغ، شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگویی پیرامون اعتراضات مردمی به گرانی، اظهار کرد: حکومتی که مبتنی بر دموکراسی و مردم باشد، باید فرصتی به افراد دهد که بیایند و مسائلشان را منتقل کنند.

وی با تأکید بر اینکه اعتراضات باید با احترام به‌نظام برگزار شود، افزود: ما می‌دانیم که عده‌ای از افراد هستند که با کلیت نظام در تقابل‌اند و از هر جریان و اجتماعی به دنبال بهره‌برداری به نفع خودشان هستند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد ادامه داد: ما باید آن‌قدر هوشیار و هوشمند باشیم که به آنان اجازه بهره‌برداری منفی از این اجتماعات را ندهیم. این قطعاً در هیچ نظامی پذیرفته‌شده نیست.

این مسئول متذکر شد: هیچ نظامی اجازه نمی‌دهد که با شکستن شیشه، تخریب ساختمان‌ها و وارد کردن خسارت، خراب‌کاری صورت بگیرد اما باید شرایط به نحوی فراهم شود که مردم بتوانند اعتراضات خودشان را به‌صورت مدنی مطرح کنند.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه ما غفلت‌هایی داریم که با شنیدن حرف مردم به خودمان می‌آییم، گفت: باید نشست و مسائل را با خودشان بررسی و مشورت کرد. این اقدامات خوب و مؤثر است درصورتی‌که باهم توأم باشد و بتواند کار ما را رشد دهد.

وی تأکید کرد: شرط توفیق ما این است که فضایی را ایجاد کنیم که مردم احساس نکنند چیزی در پشت‌صحنه مخفی داریم، بلکه باید با مردم شفاف و روشن بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی باید به مردم نشان دهد که با مردمش صادق است. صداقت شرط اعتماد است و نباید خدایی ناکرده مردم به نظام بی‌اعتماد شوند.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه جریانی در کشور تلاش دارد تا به بی‌اعتمادی‌ها دامن بزند که این رویه مورد استغفار است.

وی اضافه کرد: وقتی می‌بینیم که از جریانی این‌طور ترامپ اظهار خوشحالی می‌کند، باید بدانیم که داریم به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این به صلاح نیست.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر اینکه باید مراقب بود تا دشمن از این اختلافات خانوادگی سوءاستفاده نکند، عنوان کرد: در تنکابن چندنفری که به‌عنوان لیدر این جریان بودند، دستگیر شدند اما این‌ها اصلاً تنکابنی نبودند و این یک ایراد اساسی است که باید مشخص شود این افراد با چه هدفی این جریان را شکل دادند و به دنبال چه بودند؟!

این مسئول تصریح کرد: من اعتقادم بر این است که ما مسئولان باید خودمان را جای مردم قرار دهیم و قبل از اینکه از ما سؤال کنند، خودمان از خودمان سؤال کنیم و پاسخ دهیم.

شریعت‌نژاد یادآور شد: تَب بودجه‌ای که دولت برای تأمین منابع سال 97 داشت و تعبیرهای متفاوتی که از آن شد، در جامعه ایجاد التهاب کرده بود که آن نیز مزید بر علت شد.

وی در پایان با بیان اینکه این قضایا برای هر دو طرف درس است، گفت: این تمرین دموکراسی است که مردم یاد بگیرند چطور اعتراض کنند و مسئولان چطور این اعتراضات را به گوش بگیرند و توصیه‌های افراد معترض را به‌درستی بشنوند و برایش راه‌حل پیدا کنند تا این التهاب در جامعه نباشد و احساس امنیت اقتصادی و روانی در جامعه ارتقا یابد.
منبع : تنکابن24
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲