تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۲۰۴۸۰
زائر فریدونکناری در مسیر پیاده‌روی از نجف به کربلا با اشاره به اینکه امروز کره زمین به سوی کربلا سنگینی می کند، گفت: حضور پیرزن 90 ساله یا زائر 2 ماهه در این مسیر چگونه قابل تفسیر است و کدام قلم قدرت نوشتن آن را دارد.
۰
plusresetminus
امروز کره زمین به سوی کربلا سنگینی می کند/ کدام قلم توان توصیف حضور زائر 2 ماهه در پیاده‌روی اربعین را دارد
ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بلاغ، در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا با اشاره به اینکه جای تمام ایرانیان در این مسیر خالی است، اظهار کرد: زائران ایرانی نائب‌الزیاره بیش از 200 هزار شهید دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.

وی با بیان اینکه در مسیر نجف به کربلا عاشقان امام حسین به صورت پیاده در حال حرکت هستند تا در اربعین حسینی در بین‌الحرمین باشند، تصریح کرد: اینجا شور و شوق زائران قابل توصیف نیست و باید حضور پیدا کرد تا این اشتیاق قابل لمس باشد.

این زائر فریدونکناری گفت: حضور پیرزن 90 ساله یا زائر 2 ماهه در این مسیر چگونه قابل تفسیر است و کدام قلم قدرت نوشتن آن را دارد.

فرجی با اشاره به اینکه حیوان زبان بسته خود مسیرش را برای قربانگاه طی می کند بدون آنکه از سوی کسی هدایت شود، خاطرنشان کرد: عاشقان اباعبدالله با برپایی موکب و خیمه از زائران امام حسین(ع)  پذیرایی می‌کنند و تصور نمی‌کنم این حماسه بزرگ حسینی در تاریخ و ادیانی سابقه داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز با حضور میلیونی زائران حسینی کره زمین به سوی کربلا سنگینی می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲