تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۲۸۹۰۵۰
نماینده سابق مجلس در پاسخ به سخنان سخیف کرباسچی در مورد شهدای مدافع حرم گفت: بهانه ظاهری اين حرف توجه به موضوعات اقتصادی است اما هرگز معيشت مردم با خالی کردن جايگاهی که مربوط به ارزش‌ها است پر نمی‌شود.
۰
plusresetminus
معيشت مردم با خالی کردن جايگاه مربوط به ارزش‌ها پر نمی‌شود
حمید رسایی در حاشیه سخنرانی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در بابل در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: متاسفانه روحیه حاکم بر جریان سیاسی در کشور ما روحیه ذلت‌پذیری و خسته شدن از مبارزه است.

وی با اشاره به سخنان سخیف کرباسچی، افزود: بهانه ظاهری این حرف توجه به موضوعات اقتصادی است اما هرگز معیشت مردم با خالی کردن جایگاهی که مربوط به ارزش‌ها است پر نمی‌شود.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: اتفاقا اگر ما از ارزش‌ها و آرمان‌هایمان محافظت کنیم می‌توانیم مشکل معیشتی‌مان را برطرف کنیم.

رسایی تصریح کرد: این آقایان دچار تغییر فکر و نگاه شده‌اند که برمی‌گردد بر سیستم حاکم بر آنها، اشرافیت و اشرافی‌گری آنها را از مبارزه خسته کرده است، توقع مبارزه از آنها و دفاع از مبارزین توقع بی‌جایی است.

وی با اشاره به آیه "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم"، خاطرنشان کرد: خداوند وضعیت هیچ قومی را عوض نمی‌کند مگر آنکه خود آن قوم بخواهند، مردم باید بین ادامه این وضعیت و یا تغییر آن یکی را انتخاب کنند.

این فعال سیاسی در پایان گفت: اگر مردم از این وضعیت راضی هستند، ما تن به قانون می‌دهیم و اگر ناراضی هستند باید وضعیت را تغییر دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم