تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۵۵۶۹۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ گفت: فتنه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرد و باعث تحمیل خسارات زیاد سیاسی، اقتصادی، مادی و معنوی برای کشور شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، برات‌علی اسلامی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: نهم دی روز حضور گسترده مردم ایران در دفاع از ولایت و پاسداشت امامت و ائمه معصومین (ع) بود چراکه مردم در این روز جسارت خائنین را به عاشورا و امام حسین (ع) دیده و ماها مظلومیت ولی امر خود را شاهد بودند.


وی افزود: حرکت عظیم ۹ دی در یک روز، ماه و سال شکل نگرفت بلکه زیر بنیاد این روز بزرگ در خون و جان مردم ایران وجود داشت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ با اشاره به اینکه استکبار جهانی برنامه‌های خود را با ایجاد اختلاف و تفرقه در میان کشورهای اسلامی ادامه می‌دهد، اظهار کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری همچون داعش و گسترش جنگ در کشورهای عراق و سوریه در راستای این سیاست‌های استکبار است.


وی ادامه داد: در زمان غیبت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه، ولایت امر و امامت امت بر عهده فقیه عادل، باتقوا، آگاه به زمان، مدیر و مدبر است اما این نظام ولایی و ولایت‌پذیری مترادف با نفی سلطه زورگویان و تجاوزگران است.


اسلامی با بیان اینکه اعتقاد مردم ایران چنان بصیرتی را به آن‌ها می‌دهد که به امر ولی‌فقیه انقلاب لبیک گفته و هشت سال در دفاع مقدس جان‌فشانی کردند و به امر ولی بزرگ‌ترین حماسه‌ها را در نهم دی سال ۸۸ آفریدند، تصریح کرد: شرایط فتنه، شرایطی است که حق و باطل معلوم نباشد و دو گروه یا دو فرد یا دو جریان فکری و سیاسی در مقابل هم قرار گیرند و معلوم نباشد که حق با کیست؟


این مسؤول خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این مقطع حساس بسیار سنگین است و باید ضمن پرهیز از هرگونه تشنج در جامعه، بـا حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابـل این توطئه‌های فرهنگی دشمنان قاطعانه بـایستیم و اجازه ندهیم که اصول و ارزش‌های اسلامی و مقدسات دینی ما را مورد هجمه قرار داده و آن‌ها را تضعیف کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ با تأکید بر اینکه ملت ایران در ۹ دی به میدان آمده و جواب خیانت و خباثت دشمن را دادند، اظهار کرد: فتنه سال ۸۸، سناریویی به‌هم‌پیچیده و دارای لایه‌های پنهان فراوانی است که درگذر زمان بخش‌های مختلفی از آن آشکارشده و دست‌های پنهان سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمنان ملت ایران در پیوند با ایادی داخلی آنان عیان خواهد شد.


وی ادامه داد: یکی از واقعیت‌های غیرقابل‌انکار فتنه ۸۸، نقش و عملکرد «سران فتنه» است که در حوادث پس از انتخابات و فتنه ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و آتش فتنه‌ای را برافروختند که هزینه‌های بسیار سنگین و نابخشودنی را بر مردم و نظام تحمیل کردند.


اسلامی با اشاره به اینکه تحقق حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ۹۲ را می‌توان واجد دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دانست، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردها خنثی‌سازی مبانی و اساس فتنه سال ۸۸ بود.


وی افزود: فتنه ۸۸ خسارت مادی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام و کشور در سطح داخل و بین‌الملل به همراه داشت و اگر این فتنه انجام نمی‌شد شیرینی حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی و استحکام بیشتر کشور و نظام در همه زمینه‌ها را در پی خواهد داشت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ با بیان اینکه فتنه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرد و باعث تحمیل خسارات زیاد سیاسی، اقتصادی، مادی و معنوی برای کشور شد، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی مشروعیت سیاسی نظام اسلامی را با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی به جهانیان نشان دادند.


این مسؤول در پایان گفت: روز ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام‌حجت برای همه است.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷