تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۱۳۷۵۵
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: امیدواریم در شهرستان بهشهر انار را به عنوان محصول و نماد بهشهر معرفی کنیم و با راه اندازی صنایع تبدیلی در شهرستان زنجیره اشتغال‌زایی ایجاد و علاوه بر رفع مشکل اقتصاد، به تحقق اقتصاد مقاومتی نیز کمک کنیم.
۰
plusresetminus
ایجاد زنجیره شغلی با راه‌اندازی صنایع تبدیلی میوه " انار" در بهشهر
به گزارش بلاغ، سرهنگ غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه توجیهی راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک در شهرستان بهشهر  در گفتگو با خبرنگار خط امید گفت: درشهرستان بهشهر مشکل تولید نداریم زیرا تولید کنندگان فراوانی در بخش‌های مختلف وجود دارند و در آمار ثبت شده بهشهر در حوزه دامداری صنعتی رتبه 4 ، تولید شیر رتبه 9، تولید گوشت قرمز رتبه 12، مرغداری‌های صنعتی و گوشت سفید رتبه 7 و در انواع تولیدات دیگر رتبه‌های خوبی را در استان به خود اختصاص داده است.

 

وی تصریح کرد: مشکل اساسی بعد از تولید و ورود به بازار فروش و عرضه به قیمت مناسب است که در این خصوص باید چاره اندیشی شود تا سود مناسب به جای دلال به تولید کننده برسد، به همین دلیل به دنبال راه اندازی صنایع تبدیلی در شهرستان بهشهر هستیم تا مشکل عرضه به بازار حل ش.د.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران افزود: مازندران به خاطر شرایط اقلیمی مناسب و زمین حاصلخیز محصولات متنوعی دارد که می‌توان یک محصول را به عنوان نماد معرفی کرد و با استفاده از ظرفیت‌های ملی زنجیره‌ای از مشاغل را در شهرستان با همت مدیران و کارشناسان ایجاد کنیم.

 

شریعتی در پایان گفت: امیدواریم در شهرستان بهشهر با همت همه مدیران و مسئولان و با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و سپاه انار را به عنوان محصول و نماد بهشهر معرفی کنیم و با راه اندازی صنایع تبدیلی در شهرستان زنجیره اشتغال زایی ایجاد و علاوه بر رفع مشکل اقتصاد، به تحقق اقتصاد مقاومتی نیز کمک کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم