تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۰۹۶۹۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: خاورمیانه به نمایشگاهی از ناکامی، درماندگی و شکست برای دولت و ارتش آمریکا تبدیل شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مشهدسر اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و شکیبایی خانواده معظم شهدا حوزه نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی رو به گسترش است.

 

وی افزود: دشمن برای عملیاتی کردن راهبرد خصمانه‌اش در منطقه، به دنبال گسترش و افزایش تاکتیک تقابل با انقلاب اسلامی است تا اولا انقلاب را نابود کند و ثانیا از روند پرشتاب انقلاب بکاهد و مانع صدور و تسری انقلاب به کشورهای منطقه از سوی ایران شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: دشمن با گشودن جبهه‌هایی در حوزه سخت‌افزاری سعی در عملیاتی کردن پروژه شیعه‌هراسی، ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی و همچنین اجرایی کردن استراتژی مشغول‌سازی ایران در منطقه‌ است.

 

حسین‌نژاد با بیان اینکه در این جبهه گشوده شده آمریکا مثلا به‌عنوان یک قدرت بلامنازع از همه توان، امکانات و ظرفیت‌ها برای تقابل با انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌کند، خاطرنشان کرد: ولی به‌رغم همه این تلا‌شها، استراتژی خاورمیانه جدید آمریکا محقق نشده است.

 

وی ادامه داد: حمله به عراق در سال 2003، دامن زدن به تحولات سوریه و یمن، فشار برای تضعیف محورمقاومت، خلع سلاح حزب‌الله، تجزیه سودان و به زیر کشیدن اخوانی‌ها در مصر از اریکه قدرت هیچ دستاوردی برای آمریکا و هم‌پیمانان مرتجع عربی و منطقه‌ای آنان نداشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه امروز شاهدیم که علاوه بر حماس و حزب‌الله، حوثی‌ها در یمن و حشدالشعبی در عراق و سوریه، اعتبار و آیروی آمریکا را حراج کرده‌اند، گفت: رزمندگان انقلاب در یمن بر ائتلاف نامرئی سعودی-صهیونیستی به سرکردگی آمریکا غلبه و در عراق حشدالشعبی با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و عاشورایی، داعشی که در پتانسیل ارعاب بود را زمینگیر کردند و تمام معادلات و محاسبات سازندگان و تولیدکنندگان این موجودات خبیث را برهم زد.

 

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه خاورمیانه به نمایشگاهی از ناکامی، درماندگی و شکست برای دولت و ارتش آمریکا تبدیل شده است، بیان کرد: امروز دنیا باید بداند دوران هژمونی و سیادت آمریکا بر نظام بین‌الملل چه از راه قتل،غارت و جنایت و چه از طریق دیپلماسی رو به افول و محکوم به شکست است.

 

وی در پایان با بیان اینکه دولت‌ها و سیاستمداران بدانند و اگاه باشند اگر کشوری سیاست داخلی و خارجی خود را به آمریکا گره بزند، قطع به یقین در قعر تاریخ سقوط خواهد کرد، اظهار کرد: ما به این فرموده حضرت امام(ره) از دریچه امنیت ملی نگاه می‌کنیم، آنجایی که فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و آمریکا شیطان بزرگ و هرچه فریاد دارید بر سر شیطان بزرگ بزنید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴