رییس ستاد یادواره ۱۴۸شهید منطقه دودانگه خبر داد

وزیر دفاع سخنران بیست‌ویکمین یادوراه شهدای دودانگه

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۰۶۶۹۷
رئیس ستاد یادواره ۱۴۸شهید منطقه دودانگه از برگزاری بیست و یکمین یادواره شهدا این بخش در روستای خرم آباد با سخنرانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسینعلی رضایی رییس ستاد یادواره ۱۴۸شهید منطقه دودانگه در گفت‌وگو با عصرساري، از برگزاری بیست و یکمین یادواره شهدا این بخش در زادگاه برادران شهیدرضایی(روستای خرم آباد) با سخنرانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در پنج شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا عملیاتی‌ترین شیوه حفظ یاد و نام شهدا و انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ایجادکننده روحیه انقلابی در سطح عامه مردم علی‌الخصوص قشر جوان و نوجوان می‌باشد، خاطر نشان کرد: یادواره شهدا منطقه دودانگه یکی قدیمی‌ترین و در عین حال یکی از منظم‌ترین و جامع‌ترین یادواره از همه جهات در استان مازندران می‌باشد و امسال در آستانه برگزاری بیست و یکمین دوره آن در زادگاه برادران شهید رضایی(روستاخرم آباد ) و به میزبانی اهالی ولایی آن خواهیم بود.

رضایی در ادامه به بیان نکاتی پیرامون برنامه‌های جنبی این همایش و اجتماع عظیم منطقه دودانگه پرداخت، افزود: برگزاری مسابقات فوتسال در رده جوانان و پیشکسوتان، مسابقات والیبال، مسابقات کشتی لوچو، مسابقات طناب کشی، پیاده روی خانوادگی، شب شعر وخاطره و…. از برنامه های جانبی این یادواره است.

رییس ستاد یادواره ۱۴۸شهید منطقه دودانگه همچنین به افتتاح پل روگذر برادران شهید رضایی در تقاطع بلوار کشاورز ساری و کمربندی سلیم بهرامی توسط شهرداری ساری، نصب ۳ عدد تابلو بیلبوردی در سه محل سه راه تاکام، میدان محمدآباد و عبور روستا خرم آباد، احداث یادمان برادران شهید رضایی در محل زادگاه شهیدان رضایی، نمایشگاه جنبی نیز اشاره نمود.

وی در ادامه از برنامه ریزی‌های ممکن در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدا پیش رو خبر داد و گفت: در بسیاری از بخش‌های فرهنگی شاهد اجرا برنامه‌هایی برای اولین بار در سطح منطقه و بعضا در سطح استان خواهیم بود که برای سال های آتی بعنوان الگو از آن در سایر مناطق بهره برده خواهد شد.

رضایی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم عزیز شهرستان‌های ساری و میاندرود، سوادکوه و سایر مناطق استان جهت شرکت در این همایش بزرگ فرهنگی، خاطرنشان کرد: ان شاالله شاهد برگزاری یادواره ای به نحو احسن و مورد رضایت شهدا عزیز خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴