تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۵۰۵
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خواستار روشنگری رسانه‌ها برای رونق و توسعه مازندران شد و گفت: با ایجاد مجمع نمایندگان مازندران به دنبال آن هستیم تا منافع و اقتدار استان را در دستور کار قرار دهیم.
۰
plusresetminus
ولی‌الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: تمامی مسئولان مازندران به‌دنبال ایجاد مجمع نمایندگان استان هستند و با نشست‌هایی که صورت گرفت هفته آینده به نتیجه نهایی می‌رسد.

وی افزود: با ایجاد مجمع نمایندگان مازندران به دنبال آن هستیم تا همدلی در میان تمامی نمایندگان ایجاد شود و با این نگاه بتوانیم منافع و اقتدار استان را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از موضوع‌ها در این استان میان شهرستان‌ها مشترک است، خاطرنشان کرد: در این مجمع به عنوان نمونه راه‌های دسترسی به پایتخت مانند فیروزکوه و هراز، موضوع‌های صید و صیادی، آب کشاورزی و شرب را می‌توانیم به صورت مشترک پیگیری کنیم.

نانواکناری در ادامه با تبریک حضور یوسف‌نژاد از مازندران در میان اعضای هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: با حضور یوسف‌نژاد در میان اعضای هیئت رئیسه آسان‌تر از گذشته می‌توانیم مشکلات مازندران را بررسی و پیگیری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه نمایندگان مازندران برای حضور در کدام کمیسیون‌ها نیاز بیشتری می‌بینند، گفت: تمامی کمیسیون‌ها به شکل‌های متفاوت در دسترسی به منافع مازندران مهم و ضروری است.  

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون‌های مربوط به صنعت، کشاورزی، انرژی، فناوری، آموزش و امنیت می‌تواند برای مازندران موثرتر باشد، اظهار کرد: مهم‌ترین ابزار نمایندگان برای دستیابی به منافع استان رایزنی است و مسئولان کشور نیز باید به خواسته‌های نمایندگان نگاهی ویژه داشته باشند.

نانواکناری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت رسانه‌ها و پیگیری آنها از نمایندگان نسبت به منافع استان شد و گفت: رسانه‌ها با پیگیری و روشنگری خود برای رونق و توسعه مازندران تلاش کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در زمینه صنعت به صنایع تبدیلی باید توجه ویژه‌ای کنیم، اظهار کرد: برای استخراج نفت و ایجاد پالایشگاه در مازندران نیز پیگری می‌کنیم، هرچند این موضوع درازمدت اما قابل دسترسی است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه به اقتصاد مقاومتی را موضوع بسیارمهم و ضروری دانست و گفت: باید نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کنیم و استاندار و مسئولان نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

نانواکناری در پایان با بیان اینکه مازندران ظرفیت‌های فراوانی دارد که توجه به آن برای استان و کشور سودآور است، گفت: برنج یکی از ارکان اساسی اقتصاد کشور است و با توجه به این محصول می‌توانیم گامی بلند برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴