کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

افتتاح 20 طرح اشتغال‌زایی با بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر/ 37 سبد کالا توزیع می‌شود

12 بهمن 1394 ساعت 0:15

مدیر کمیته امداد نکا از افتتاح 20 طرح اشتغال‌زایی با برآورد بیش از 3 میلیارد ریال به همراه توزیع 37 سبد کالا در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


به گزارش بلاغ، سیدرضا ساداتی در گفت‌وگو با پیک نکا, ضمن گرامی‌داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان اهم برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا در این ایام پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های قابل توجهی با صرف اعتبار مناسب در دستور کار قرار گرفت که در این ایام به بهره‌برداری رسیده و اجرایی می‌شوند.

 

وی گفت: پراکندگی برنامه‌های قابل اجرا در این ایام شامل بیشتر حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌شود که در حوزه عمرانی، افتتاح دو طرح مسکن مددجویی روستاهای طوسکلا و ملیجی گاله انجام می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد نکا، با بیان برنامه‌ریزی به منظور افتتاح 20 طرح خود اشتغالی در ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در مجموع 350 میلیون تومان برآورد هزینه داشته است، همچنین دوره‌های آموزشی قالیبافی نیز برای 24 بافنده در منطقه هزارجریب در نظر گرفته شده است.

 

وی از برگزاری جشن انقلاب ویژه تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد: اردوی محرومیت‌زدایی نیز با همکاری مجموعه بسیج و سپاه، شبکه بهداشت‌ودرمان، هلال احمر، دامپزشکی و برخی ادارات دیگر اجرایی می‌شود.

 

ساداتی در پایان، توزیع 37 سبد کالا برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با همکاری جهاد کشاورزی را به همراه دیدار با خانواده های شهدا، خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و غبار روبی از مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در ایام دهه فجر برشمرد.

 
 


کد مطلب: 168807

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/168807/افتتاح-20-طرح-اشتغال-زایی-بیش-3-میلیارد-ریال-اعتبار-دهه-فجر-37-سبد-کالا-توزیع-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com