تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۱۲۶۷۷۲
استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب مطالبه انقلاب و مردم را بیان فرمودند و دولت هم به وظیفه خود در عملیاتی کردن این مطالبه عمل کند.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت‎الله سیدرحیم توکل با اشاره به ماهیت استکباری امریکا و تعارض ذاتی این ماهیت با اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای پی بردن به ماهیت امریکا نیاز به هیچ زحمتی نیست. صاحبان قدرت در این کشور بدون کوچک‌ترین لاپوشانی، هدف و سیاست خود را آشکارا بیان می‌کنند و آن هم، حفظ و تقویت رِیم اشغالگر قدس و نابودی تدریجی و یا دفعی جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن مسلمانان است.

وی با اشاره به سوابق استکباری امریکا و تشدید فعالیت‌های شیطان بزرگ طی چند سال اخیر علیه نظام اسلامی و جهان اسلام، افزود: چه خوش باوران ساده‌لوحی در جهان پیدا می‌شوند که باور کنند امریکا حتی به اندازه یک درصد قصد خیرخواهی و دست کشیدن از شیطنت علیه اسلام و بشریت را دارد.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم و مدرس درس خارج فقه و اصول با بیان این که امکان بازگشت و توبه امریکا همانند توبه شیطان وجود ندارد، چرا که امریکا بندناف خود را به حیات استکباری خود و رِیم جعلی اسرائیل گره زده، یادآور شد: جریان‌های سیاسی کشور باید در برخورد با امریکا اعتقادی رفتار کنند و سرنوشت خود را مقید به اعتماد سست و شکننده امریکا نکنند که تکیه بر خانه عنکبوت، چیزی جز حسرت و ندامت در پی نخواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴