تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۲۱۷۲۷
کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد دوئل ملی در کشور به‌منظور دست‌یابی به اهداف خود پس از توافق، گفت: حذف اقتصاد مقاومتی به امید گانگسترهای غربی، یکی از اشتباهات و تصورات غلط پس از دستیابی به توافق است که از خواسته‌های دشمن در شرایط اجرای توافق است.
۰
plusresetminus
حذف اقتصاد مقاومتی به امید گانگسترهای غربی، اشتباه راهبردی است/دشمن به دنبال دوئل ملی در کشور است
میثم معافی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به رویکرد جدید دشمن برای مقابله با انسجام و وحدت ملی به‌منظور دستیابی به اهداف خود پس از مذاکرات، اظهار کرد: آمریکا با ایجاد دوئل ملی به‌دنبال فروپاشی از درون است تا با دستیابی به آن، هدر رفتن انرژی را در درون به همراه داشته باشد.

وی افزود: حمایت از تیم مذاکره‌کننده توسط رهبری یکی از راهبردها در جریان مذاکره بوده است، اما تصور و تخیل ایجاد رابطه که در قبال آن ایجاد شد، به‌منظور دستیابی به عنصر ضربه است، چراکه دشمن با نزدیک شدن پس از ایجاد رابطه راحت‌تر می‌تواند ضربات احتمالی خود را بر کشور وارد کند.

کارشناس مسائل راهبردی با بیان تغییر در جهت دشمنی امروز علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: حذف اقتصاد مقاومتی به امید گانگسترهای غربی یکی از اشتباهات و تصورات غلط پس از دستیابی به توافق است که از خواسته‌های دشمن در شرایط اجرای توافق است.

وی با اشاره به باور بسیار بالا اما بدون اعتقاد دشمن به امام زمان (عج) در مقابل اعتقاد بدون باور ما شیعیان به ایشان و مسائل آخر الزمان، اضافه کرد: اعتقاد امام راحل مبنی بر حذف اسراییل از نقشه جهان یک عقیده آخرالزمانی است چرا که نقشه دستیابی اسراییل به نیل تا فرات به منظور دستیابی به قلب انرژی جهان است تا از این جا به تمام جهان دسترسی و دستیابی داشته باشد.

این استاد دانشگاه شرایط امروز فضای جامعه را در یک نبرد سهمگین فرهنگی در قالب نرم و ناملموس برشمرد و تاکید کرد: تهاجم فرهنگی یعنی شبکه های ماهواره ای به رایگان در خانه‌های ما برنامه پخش می‌کند و تمام چیزهایی ک برای ما بد است رایگان در اختیار قرار می دهند اما مواردی مانند انرژی هسته ای ک برای ما خوب است به ترور دانشمندان ما ختم می‌شود.

معافی با شاره به نگاه آخرالزمانی بالغ بر ۶۰ درصد فیلم های هالیوود، بیان کرد: این نشان از باور شبکه یهود به این مطلب بوده و کشف و گسترش ویروس‌های خطرناک در جهان از جمله ویروس ایدز از جمله این برنامه درباره کنترل جمعیت جهان در آخرالزمان است.

وی به مفهوم شبکه‌سازی در فضای مجازی برای تقویت یهود در تگاه آخرالزمانی نیز پرداخت و با بیان اینکه در بسیاری از نظرسنجی میان یهودیان شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مالک آن از جمله مهم‌ترین و اثرگذارترین افراد در جهان به‌نفع یهودیان است، اباحی گری را به معنی ساختن دینی از خود دانست که در آن همه چیز مباح باشد، ادامه داد: امروزه مفهوم لایک همان لبیک به لاییک است و مهم‌ترین رفتار در مقابل نگاه آخرالزمانی مهدوی، اباحی‌گری است.

کارشناس مسائل راهبردی بزرگ‌ترین کمپ‌های ترک اعتیاد در اروپا و آمریکا را کمپ‌های ترک اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: دشمنان از جمله آمریکا با یک نگاه راهبردی درحال انتقال بحران‌های خود به کشورهای مسلمان ازجمله ایران هستند مثلا سقط جنین به‌منظور ایجاد بحران جدید در کشورهای هدف هستند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر لزوم احیای مجدد سبک زندگی گهواره‌ای در مقابل هجوم سبک زندگی مهدکودکی، مهدکودک‌ها را یتیم‌خانه دوم تعریف کرد و یادآور شد: دو نوع یتیمی داریم، یکی دائم و دیگری یتیمی موقت است که در مهدکودک‌ها، یتیمی موقت درحال وقوع و شیوع است.

معافی با ابراز تاسف از اتفاقات درحال وقوع در مهدهای کودک که به‌نوعی زیربنا و پایه تربیت کودکان جامعه قلمداد می‌شود، تاکید کرد: مهر مادر در کنار گهواره قابل. مقایسه با اتفاقات در مهدکودک‌ها بدون حضور مادر و با برنامه‌های مختلف از رقص و شعرهای مبتذل و آموزش‌های مروج بی‌حیایی و اباحی‌گری نیست.

این کارشناس ارشد مسائل حقوقی، سزارین و برداشتن رحم در کنار شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را ازجمله برنامه‌های دشمنان در کشورهای اسلامی ازجمله ایران دانست و گفت: این درحالی است که درکشور های غربی به‌سمت کاهش این دست ایده‌ها و شعارها حرکت می‌کنند.

وی نقش ماهواره در قبح‌زدایی و تخریب بنیان خانواده‌ها را بی‌بدیل خواند و تشویق و ترویج اشرافیت را یکی از نتایج مشاهده سریال‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: مدگرایی و تنظیم رفتار با مال اشتباه بوده و در اسلام سفارش نشده است، چون سرعت مد زیاد است ولی منابع مالی ما بسیار محدود است و هرگز به آن نمی‌رسیم و در نتیجه عواقب اجتماعی بسیار نگران‌کننده‌ای در انتظار خانواده‌ها به‌ویژه در رابطه میان زن وشوهرها در هر سنی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴