تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۱۶۴۷۵
فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با بیان اینکه نه تنها فلسطین، بلکه مردم یمن، سوریه و عراق چشم‌انتظار مشت‌های گره کرده ایرانیان هستند، گفت: وحدت مسلمان و مشت‌های گره کرده قدرت بیشتری از موشک‌های دوربرد غرب دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با دعوت از اصناف و بازاریان برای حضور پرشور در راهپیمائی روز جهانی قدس، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی بر سر عهد خود با فلسطین می‌ماند و پیام ما در روز قدس، نفرت از استکبار و در راس آن آمریکا به عنوان نماد شیطان بزرگ است.

وی تصریح کرد: مردم و اصناف، باید با حضور حماسی خود در روز قدس پشت ابرقدرت‌ها و استکبار را به لرزه در بیاورند، در این روز چشم مظلومان نه تنها در فلسطین، بلکه در یمن، سوریه و عراق به مشت‌های گره کرده ایرانیان است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه حضور یکپارچه آحاد ملت مستکبران را باید شرمنده کند و به خودشان بیاورد، خاطرنشان کرد: چه توافق صورت بپذیرد و چه به توافق نرسند ما از فلسطین و ملت مظلوم آن دفاع می‌کنیم و مذاکرات هیچ ربطی به حضور مردم ندارد چرا که به فرموده امام راحل فلسطین پاره‌ تن اسلام است و حمایت از پاره تن اسلام حد و مرز ندراد و دین، آئین و گرایش نمی‌شناسد.

فرجی گفت: بازاریان هم در طول تاریخ نشان دادند بازوان نظامند و با حضور حماسی خود بار دیگر حمایت خود را از مظلوم اعلام و نفرت خود را به ظالم نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون نظارت بر اصناف فریدونکنار، با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «فلطسین مسئله اصلی دنیای اسلام است»، خاطرنشان کرد: از فرمانده‌هان پایگاه‌های حوزه اصناف می‌خواهیم با پارچه و پلاکارد با نام اصناف و بازاریان در این راهپیمائی شرکت کنند و نفرت خود را از استکبار به نمایش بگذارند.

وی افزود: حضور مردم همواره در روز قدس تعیین کننده بود و به تاسی از حضرت علی(ع) در حمایت از مظلوم و برای دفاع از تمامی مظلومان جهان به خیابلان ها می‌آئیم و  شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار اذعان کرد: مسلمانان جهان در سراسر دنیا باید با حضور در راهپیمائی روز قدس وحدت خود را به رخ استکبار بکشند و این وحدت مسلمان و مشت‌های گره کرده قدرت بیشتری از موشک‌های دوربرد غرب دارد.

فرجی تصریح کرد: دشمن از بمب اتم ما نمی‌ترسد بلکه از مشت‌های گره‌ کرده مسلمانان هراسان است و باید بداند ما بسیجیان عهدی که با امام راحل و میثاقی که با رهبری بسته‌ایم را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴