یکی از اهالی از جایش بلند شد و گفت: ما از صحبت‌های شما قانع نشدیم و شما فقط در حال شعار دادن هستید، شما اینجا آمدید که برای انتخابات تبلیغ کنید!
۱
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، شنبه‎شب، مردم روستاهای غرب رامسر در ادامه روند پیگیری و اعتراضات خود نسبت به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در این منطقه از نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‎آباد در مجلس شورای اسلامی دعوت کردند تا در این زمینه صحبت‌هایی را داشته باشد که این دیدار به حاشیه رفت و موجب شد تا شریعت‌نژاد سخنرانی را نیمه‌تمام رها کرده و به‌سرعت محل را ترک کند.

مدتی است که محل پیش‌بینی‌شده ساخت تصفیه‌خانه آب‌وفاضلاب شهرستان رامسر، موجب اعتراض اهالی و مردم روستاهای اطراف این مکان شد.

پیگیری‌ها و تلاش‌های مردم و شورای این روستاها برای لغو این تصمیم از سوی مدیران‌کل و مسئولان شهرستانی همچنان ادامه دارد و معتقد هستند که به‌هیج‌وجه نباید تصفیه‌خانه فاضلاب شهری رامسر در زمین‌های اطراف روستاهای‌شان ساخته شود.

این پیگیری ها در چندماهه اخیر به تجمع در دو دیدار مردمی مسئولان در مصلی که یکی در هفته دولت و دیگری در دهه فجر انجام شد، مردم و نمایندگان شورای اسلامی روستاها در اظهارت خود چنین بیان می‌کردند: با توجه به جلسات متعددی که با مسئولان شهرستانی در مساجد روستاها برگزار شد، مسئولان قول دادند که کاری نمی‌کنند تا مردم ضرر ببینند اما بعد از همان جلسات، باز هم مهندسان و کارشناسانی برای ارزیابی زمین‌ها به محل پیش‎بینی‎شده آمدند و پیشنهاد خرید زمین را از مردم دادند که این اتفاق مجدداً موجب اعتراض اهالی روستاهای غرب رامسر شد و بار دیگر بر حاشیه‌های این ماجرا افزود.

در ادامه پیگیری های اهالی روستا که در هر چند مدت، یکی از مسئولان شهرستانی و استانی را به مسجد محل خود دعوت کرده و اعتراضات خود را برای‌شان بیان می کنند، شنبه‌شب شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی مهمان این اهالی در مسجد روستای دریاپشته بود و قرار بر این بود که صحبت‌ها و پیگیری‌های خود را در مورد احداث این تصفیه‌خانه داشته باشد.

طبق گزارشات به‌دست‌آمده از این دیدار، ابتدا چند تن از اعضای شوراها و اهالی به بیان اعتراضات و مشکلات پرداختند و بعد از اتمام صحبت‌های اهالی، نوبت به شریعت‌نژاد برای ایراد سخنرانی رسید.

شریعت‌نژاد از موضوعات مختلفی همچون مشکلات مردم غرب مازندران، استفاده نکردن درست از صنایع و کارخانجات، پیگیری سفر رئیس مجلس در هفته آینده و پیگیری امورات زمین‌های بنیاد علوی حرف زد و در مورد موضوع جلسه نیز قول پیگیری داد تا کاری نکند مردم ضرری ببینند.

حاضران در ادامه با سروصدا کردن و صحبت با یکدیگر، آرام‌آرام سکوت جلسه را شکستند و در همین حین یکی از اهالی از جایش بلند شد و گفت: ما از صحبت‌های شما قانع نشدیم و شما فقط در حال شعار دادن هستید، شما اینجا آمدید که برای انتخابات تبلیغ کنید!

در همین حین، شریعت‎نژاد گفت: پس در این جمع فقط شما معترض هستید و چرا بقیه حرفی نمی‌زنند؟

با گفتن این جمله برخی از حاضران بلند شدند و به حمایت از فرد معترض پرداختند و چندین بار هم شعار ما همه معترضیم را سر دادند.

شریعت‌نژاد هم صحبت‌های خود را قطع کرد، برخی از مردم نیز مسجد را ترک و برخی دیگر هم به سمت تریبون رفتند، در همین حال و بعد از مدتی شریعت‎نژاد به مسجد را ترک کرد و حرف‌هایش را نیمه‎کاره گذاشت.

در حین خروج شریعت‌نژاد، مجری از او خواست تا صبر کند اما وی دستش را به نشانه اعتراض بالا آورد و از مسجد خارج شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مطلع
با سلام و عرض ارادت.
براي جلسه اي که يک ساعت وقت منظور شده بود دونيم ساعت جناب دکتر ماند و به تمام سوالات چهار تن از نمايندگان چهار روستا پاسخ داد و در آخر سخنان دکتر عده اي شروع به کشاندن جلسه به حاشيه نمودند و از طرفي جناب دکتر براي حضور در مجلس در روز شنبه براي بحث بودجه ناچار به ترک جلسه شد و مستقيما از جلسه به سمت تهران حرکت کردند.متاسفانه براي کساني که براي رسيدن به منافع حزبي خود جريان سازي غلط مي کنند ان شالله خداوند هدايتشان بفرماید.
feedback
2015
کجا دکتر فرار را بر قرار ترجیح داد!!؟؟؟ آدم گاهی به رسالت شما خبرنگارا شک میکنه که آیا واقعا خبر نگارید یا.......؟؟شما اول باید صحت و سقم خبر رو ببینید بعد تو سایت درج کنید .صرفا جهت اطلاع شما و حوانندگان محترم بگم که در پایان سخنان دکتر یه بنده خدایی بلند شد و گفت ما قانع نشدیم و دکتر فرمودند که جواب شما رو دادم و چون دیر کرده بودند و قرار بود به تهران عزیمت نمایند سخنان خود رو تموم کردند و در حال رفتنو حتی در حیاط مسجد مردم جلوی دکتر رو گرفتند و 10 دقیقه ای ایشون در اینجا ماند و سپس به سمت تهران حرکت کردند.جهت اطلاع بگم که اون شب هم هوا نامساعد بود و جناب دکتر بایتی زودتر میرفتند بازهم 1 ساعت بیشتر موندن.نمیدونم شما از این حاشیه سازی ها میخواین به چی برسین
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
باسلام ای کاش خبرنگار اندکی تامل می کرد وروز قیامت پاسخگو باشد نماینده همان حرفی رازد که همه مردم می خواستند وگفتند تصفیه خانه درای مکان نباید زده بشود وبقیه موارد براساس سوالات فرهنگی باز نشسته ودو اقای دیگر مطرح کردند دررابطه با بنیاد علوی در رامسر اکثر زمین ها راتصرف کرده ومردم باید برای سند گرفتن 50درصد پرداخت نمایند آیا چنین گزارشی خلاف است عزیزی که معترض شد یک سوتفاهم بود مرتفع شددیگران برعلیه نماینده دروغ گفتند .قیامتی هم هست باید پاسخکوی اعمال خودمان باشیم نماینده جز دلسوزی به مردم ضعیف وحمایت از مردم منطقه نگاه دیگری ندارد اگر یک روز در کنار ایشان بمانیم از حرف خودمان پشیمان خواهیم شد.باسپاس
feedback
م
با سلام و احترام و ضمن خسته نباشید
با دعوت مجدد اهالی روستاهای غرب رامسر و شورای اسلامی روستا جلسه ای با حضور دکتر شریعت نژاد در مسجد طالش محله فتوک برگزار گردید.لطفا در این زمینه هم اطلاع رسانی نمایید.فقط به حاشیه نپردازید و محتوای این جلسه بسیار عالی رو هم منعکس نمایید.
در این جلسه معاون فرماندار بخشدار رئیس آب شهری رئیس محیط زیست و….. حضور داشتند و ضمن مخالفت مجدد دکتر با اجرای تصفیه خانه به برخی از ابهامات به وجود آمده هم پاسخ داده شد.
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴