تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۹۸۷۷۱
راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور پرشور مردم انقلابی، دانش‌آموزان، فرهنگیان و بسیجیان در سه بخش عباس‌آباد، سلمانشهر و کلارآباد برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مردم ولایتمدار شهرستان عباس‌آباد بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیعت خود را با آرمان‌های امام و رهبری تجدید کردند.
راهپیمایی در عباس‌آباد از مسجد جامع تا مدرسه فردوسی، در سلمانشهر از مسجد جامع تا پارک کوثر و در کلارآباد از مسجد حضرت حجت تا مدرسه شهید قاضی برگزار شده است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تبعات بازگشایی اینترنت در زمان بحران
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۰
مباهله؛ سند جاودان فضیلت اهل‌بیت (ع)
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۶
«صبح رویش»؛ طلوع زندگی ۱۰۵ کودک کار
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۰
صد شب حضور؛ انفجار نور دوم انقلاب است
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۳
کمبود کود، زخم کهنه مازندران
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۸
«حسن یزدانی»؛ نخبه و سرباز گمنام جبهه سایبری
آغاز فصل جدید مسکن اهالی هنر و رسانه مازندران
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۷