تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۹۸۷۶۲
نکایی‌ها در یوم‌الله ۱۳ آبان با شعارهای انقلابی، بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را نشان دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» مردم ولایت‌مدار شهرستان نکا هم‌زمان با سراسر کشور، صبح امروز در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با حضوری پرشور و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تبعات بازگشایی اینترنت در زمان بحران
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۰
مباهله؛ سند جاودان فضیلت اهل‌بیت (ع)
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۶
«صبح رویش»؛ طلوع زندگی ۱۰۵ کودک کار
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۰
صد شب حضور؛ انفجار نور دوم انقلاب است
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۳
کمبود کود، زخم کهنه مازندران
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۸
«حسن یزدانی»؛ نخبه و سرباز گمنام جبهه سایبری
آغاز فصل جدید مسکن اهالی هنر و رسانه مازندران
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۷